עקב הסתבכות

גל השפעת: ילד חרדי - מאושפז במצב קשה

בריכוזים חרדיים בישראל ובעולם ניכרה בשבועות האחרונים עלייה במספר חולי השפעת. בקהילה החרדית בלייקווד הוספו שם לילד כבן 10 במצב קשה • בפנים - השם לתפילה (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

בקהילה החרדית הגדולה שביישוב לייקווד, במדינת ניו ג'רזי שבארצות הברית, ביקשו מהציבור להעתיר לרפואת ילד כבן עשר, שמאושפז במצב קשה לאחר שנדבק בשפעת - וזו הסתבכה.

ל'כיכר השבת' נודע כי הילד, בן למשפחת אברך, לומד בכיתה ה' של תלמוד התורה המקומי 'לייקווד חיידר'.

לפי דיווח באתר LNN, משפחתו של הנער אף הוסיפה לשמו את השם 'חיים', כסגולה לרפואה שלמה. שמו לתפילה: חיים שאול בן פעסל. בקהילה ערכו לרפואתו קריאות תהילים וקראו לכלל הציבור להעתיר לזכותו.

יוזכר כי רק אתמול פרסמנו ב'כיכר השבת' את דבר מחלתה של ילדה ישראלית בת 8, מאזור השרון, שמורדמת ומונשמת לאחר שחלתה אך היא בשפעת ועברה החייאה.

כפי שדיווחנו ב'כיכר השבת' כבר בחודש חשוון, נצפתה עלייה מסתורית במספר חולי השפעת מסוג A, אך בשבועות האחרונים התקבלו יותר דיווחים מישיבות ומוסדות חינוך של המגזר החרדי על נדבקים בעלי תסמינים - בעיקר ילדים וצעירים.

החשש מפני השפעת מוכפל בתקופה זו, לאור הסיכון שבהידבקות בשפעת ובקורונה גם יחד. לפי מנכ"לית משרד הבריאות הבריטי, שאת דבריה הבאנו לפני כחודשיים, הידבקות שכזו מעלה בכ-100% את סיכויי התמותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר