"למען נשות ישראל" | מיוחד

התיעוד של מרן והרבנית שריגש את הרשת • הסיפור המלא

התיעוד בו נראה מרן שר התורה זצ"ל מברך ברכות השחר והרבנית בת שבע ע"ה, עומדת לצדו ועונה אמן על הברכות - ריגש את הרשת • 'כיכר' חושף את הסיפור המלא מאחורי התיעוד המרגש (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב והרבנית מברכים ברכות השחר (צילום: בני אמונים)

לאחר פטירתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, הופץ ברשת וכאן ב'כיכר השבת', תיעוד מפעים של הרב מברך ברכות השחר, כשהרבנית עומדת לצדו ועונה אמן. מה עומד מאחורי הסרטון? 'כיכר השבת' חושף את הסיפור המלא.

תמר לב מבני ברק, מספרת ל'כיכר השבת': "זה היה כך, לפני 12 שנים פנו אליי מארגון בני אמונים, בנשיאותו של הרב יעקב דב מרמורשטיין - ובניהולו של הרב יצחק מנדלקורן, וביקשו ממני להפיק אירוע מיוחד למנהלות של החינוך העצמאי - בנושא עניית אמן".

"מנהל הארגון הרב מנדלקורן סיפר לי כמשיח לפי תומו, האם את יודעת? אפילו הרב והרבנית קנייבסקי, מברכים כל בוקר יחד ברכות השחר".

לב מספרת על הפתעתה: "אמרתי מה באמת? וואו הלוואי הייתי רואה, אולי אפשר להסריט לי את זה. ונקרין למנהלות באירוע. צחקו ואמרו לי שזה מסובך ולמה צריך. שכנעתי ואמרתי שבעיני זה נדיר ואין טוב ממראה עיניים. ואנשים ונשים יקבלו מזה חיזוק גדול".

"באותה תקופה", מוסיפה לב, "זה היה נדיר להכניס צלם בשעה כל כך מוקדמת של הבוקר, הרי הרב התפלל עם הנץ החמה, ואת ברכות השחר עם הרבנית, הוא היה אומר לפני התפילה, כך שלזכרוני ההסרטה הייתה בשעה 5 בבוקר".

"עדכנו לפני את הרבנית כי אנחנו רוצים להסריט את הברכות, הרבנית הייתה נבוכה מאוד מכך, אך אמרה שהיא מוכנה להתגבר על המבוכה, למען נשות ישראל - וגם זה קרה, רק אחרי שבני הבית שכנעו אותה מאד".

"בי"ג באלול - יום היארצייט של נשיא הארגון, זה הוקרן לראשונה למנהלות החינוך העצמאי באולמי ויז'ניץ בבני ברק.
באותו אירוע הרבנית הייתה אמורה להשתתף אך לא חשה בטוב. ולמרבה הצער, בחול המועד סוכות לאחר מכן - הרבנית נפטרה. כך שזה היה הזיכרון הארון ממנה והסרטון האחרון עם משמעות שהוסרט ממנה", מסכמת לב את הסיפור המרגש.

צפו ברב וברבנית מברכים ברכות השחר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר