שני חרדים נפצעו

פיגוע בקבר יוסף בשכם: מחבלים פתחו באש לעבר רכב עם חמישה נוסעים

חמישה מתפללים שעשו הלילה את דרכם ברכב פרטי - וללא תיאום, נקלעו למארב ירי מתוכנן של מחבלים, סמוך לקבר יוסף שבשכם. אחד מהפצועים פונה במצב בינוני במסוק לבית החולים | הפצועים מי-ם ומודיעין עילית (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הרכב השרוף (צילומסך)

פיגוע ירי במהלך הלילה (בין שני לשלישי) סמוך לקבר יוסף שבשכם: שני תושבי מודיעין וירושלים שנסעו יחד עם עוד שלושה אנשים להתפלל בקבר יוסף שבשכם, נקלעו לאירוע ירי מתוכנן של מחבלים ונפצעו.

מדובר ברכב עם חמישה נוסעים שלא קיבלו את אישור כוחות הביטחון ואף בצומת יצהר אמרו לשוטרים כי הם נוסעים לעין עמשא, ונסעו לשכם.

מחבלים שהבחינו בישראליים, פתחו במסע ירי לעבר הרכב ושניים מיושבי הרכב נפצעו באורח בינוני וקשה.

  • אלו השמות לתפילה של הפצועים ברכב המותקף - גבריאל יוסף בן רינה ונתן בן תהילה.

מהצלה ללא גבולות יו"ש נמסר: "סיכום: 5 ישראלים נכנסו ללא אישור לשכם לקבר יוסף בוצע לעברם ירי 2 נפגעו הם נטשו את הרכב שהוצת ע"י הפורעים. כוחות צה"ל נכנסו לשכם וחברו אליהם והם הוצאו למחסום שנמצא 100 מטר צפונית (לכיוון שכם) מכיכר חטיבת שומרון ושם חברו לאמבולנסים 2 מפונים לטיפול 1 קשה מפונה ע"י טנ"צ צבאי 1 בינוני מפונה לבלינסון באט"ן

מדובר צה"ל נמסר: "מספר אזרחים ישראלים נכנסו הלילה ללא תיאום אל העיר שכם שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. בזמן שהותם בעיר התבצע ירי לעברם שכתוצאה ממנו נפצעו האזרחים. כוחות צה״ל נכנסו למרחב העיר שכם על מנת לחלץ את האזרחים. האזרחים חולצו על ידי הלוחמים ופונו להמשך טיפול רפואי בבית החולים".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר כי בפיגוע הירי בשכם צריך היה להגיב בתקיפות עם לפחות עשרה הרוגים למחבלים: "אירוע כזה צריך להסתיים בחילוץ עם עשרה מחבלים הרוגים. הפגנת חולשה, פגיעה במשילות ובהרתעה במשך תקופה ארוכה מול האויב מגבירה את הטרור ורק מענה נחוש חזק ובלתי מתפשר יביא לשקט. צריך להגיע אל המחבלים ולחסל אותם אחד, אחד".

לדברי בן גביר: "הטרור לא אמור להרתיע אותנו, אלא להפך לחזק אותנו להתאחד מולו ולהילחם על זכותנו להגיע לכל מקום בארץ ישראל, ארץ אבותנו ובעזרת השם כך נפעל בממשלת הימין כשננצח אחרי הבחירות".

ח"כ בן גביר הוסיף: "מאחל רפואה שלמה לפצועים ומתפלל לרפואתם".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: "שוב אירוע טרור ברברי מבית הרשות הפלסטינית, הרש"פ אשר מסיתה, ומעודדת טרור, היא שאחראית לניסיון הרצח הברברי. אנו תפילה לרפואת הפצועים וממתינים לחילוצם בשלום בידי כוחות צה"ל מחטיבת שומרון".

"אני שב וקורא, בשם רבני השומרון, להיכנס לתפילה בקבר יוסף, רק בצורה מתואמת ומוסדרת עם צה"ל לתפילה בקבר יוסף, מידי חודש ישנם כניסות, מסודרות ומתואמות, לצערנו כל כניסה לא מתואמת היא סכנת נפשות. אני קורא לצה"ל לשים ידיו על המחבלים, ולמגר את קיני הרוצחים בשכם, רק שליטה מלאה של צה"ל בקבר יוסף תוכל לשמור על הביטחון המתפללים בשכם", הוסיף דגן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר