טלטלה ב'עוצמה יהודית'

בן גביר הודיע: ברוך מרזל ומיכאל בן ארי פרשו מהמפלגה

ראשי 'עוצמה יהודית' ברוך מרזל ומיכאל בן ארי - עזבו את המפלגה הימנית בראשה עומד איתמר בן גביר; "מעריך אותם מאוד ומודה להם עד מאוד", כתב בן גביר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הרב ליאור, בן גביר ומרזל; ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראשי 'עוצמה יהודית' ברוך מרזל ומיכאל בן ארי - עזבו את המפלגה הימנית בראשה עומד איתמר בן גביר, כך הודיע הערב (שלישי) בן גביר במכתב לפעילים.

תחילה, דיווח עמית סגל ב'חדשות 12' כי מרזל ובן ארי אינם שבעי רצון מהחבירה של בן גביר לבצלאל סמוטריץ' והציונות הדתית, ובשל כך הם שוקלים הקמת תנועה חדשה. סגל דיווח עוד כי הם הלכו לרב דב ליאור לקבל את ברכתו.

זמן קצר אחרי הדיווח פרסם בן גביר מכתב לפעילים בו תיאר את השתלשלות האירועים, מנקודת מבטו, ואישר את דבר עזיבתם של מרזל ובן ארי, את המפלגה.

"פעילים יקרים. הערב פרסם עמית סגל במהדורה המרכזית דיווח לפיו ברוך מרזל ומיכאל בן ארי לא שותפים עוד בעוצמה יהודית ופרשו מהתנועה", כתב בן גביר, וביקש לחזור להתחלה: "נתחיל מההתחלה: את הפרסום יזם פעיל ממורמר בתנועה שדרש להיות משובץ במקום השלישי כנציגו של ברוך, ולא קיבל את החלטת הנהלת התנועה שהוא אינו מתאים ואינו ראוי לכהן כחבר כנסת ומאז החליט הפעיל לנסות "לשרוף את המועדון" ולפגוע בכל דרך אפשרית בתנועה".

"לגופם של דברים", כותב בן גביר, "אכן חבריי ברוך מרזל ומיכאל בן ארי לא פעילים עוד בעוצמה. אני מעריך אותם מאוד ומודה להם עד מאוד. שלושים שנה הלכתי אחריהם באש ובמים ויש להם זכויות רבות ואני מאחל להם אורך ימים ושנות חיים".

על חילוקי הדעות ביניהם, כותב בן גביר: "אכן, עוצמה יהודית אינה תנועת כך, הסברתי זאת פעמים רבות. אני חושב שנעשה עוול לתנועת כך שהוציאו אותה מחוץ לחוק ועוול לא פחות גדול למיכאל ברוך ובנצי שנפסלו על ידי ועדת הבחירות, נאבקתי ואמשיך להיאבק נגד חוסר הצדק בהחלטה לפסול אותם, אולם כפי שאמרתי בשנים האחרונות, תנועת כך לא קיימת ואני לא דוגל במשנתה. אני התקדמתי קדימה, תוך שאני זוכר לעצמי מאין באתי ולאן אני הולך ולא שוכח את תפקידי להילחם למען עם ישראל, ארץ ישראל, ותורת ישראל (וכן, לא חושב שיש לגרש מכאן את כל הערבים אלא רק את המחבלים ותומכיהם הטרור כגון אחמד טיבי, איימן עודה ועופר כסיף.

"עוצמה יהודית היא תנועה שדוגלת בגירוש מחבלים, מאבק על שלמות העם והארץ, ופתיחת השורות לכל הציבורים במדינת ישראל. זה לא סוד שיש בפוליטיקה עמדות שונות ביחס לכניסה לממשלה, ויש כאלה שלא רוצים להיכנס לממשלה בשום אופן, ולדעתם תמיד צריך לצעוק ולהפגין. עשיתי זאת שנים רבות ואם צריך אמשיך לבצע זאת אך אני רוצה להשפיע ולשנות, מתוך ממשלת ישראל, ולשם כך הלכתי לפוליטיקה".

בנצי גופשטיין כתב לעמית סגל בעקבת הדיווח: "אני לא פרשתי מאיתמר. אני עוזר לו ככל יכולתי ועושה הכל כדי שיבחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר