"נשמעים לבקשת נתניהו"

ברגע האחרון: 'נעם' תשולב בתוך רשימת 'הציונות הדתית'

למרות סדרת האיומים שירוצו לבד, מפלגת נעם מודיעה כעת, כי החליטו לרות בבלוק טכני, יחד עם רשימת הציונות הדתית: "הוחלט להיענות לבקשתו של ראש הממשלה לשעבר ולהצטרף לאיחוד", אמרו במפלגה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שלטי בחירות של 'נעם' (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז, מסר הצהרה בשעה זו (רביעי) ואמר, כי מפלגתו תשולב ברשימת הציונות הדתית לכנסת ה-25.

"לאחר ישיבה ממושכת עם רבני המפלגה הוחלט להיענות לבקשתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו להצטרף לאיחוד בציונות הדתית במקום ה-11 בבלוק טכני", נמסר ממפלגת נעם.

ההודעה על הסגירה הגיעה ממש ברגע האחרון, שכן כעת, בשעה 15:15 הגיעו יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר למשכן הכנסת על מנת להגיש את רשימת המועמדים לכנסת ה-25. לאחר הגשת הרשימה תינתן הצהרה לתקשורת.

יצוין, כי מוקדם יותר היום הגיע ראש האופוזיציה נתניהו לביתו של ראש ישיבת הר המור והמנהיג הרוחני של 'נעם', הרב צבי טאו, על מנת לשכנעו לחבור לרשימת הציונות הדתית לאחר מכן, נפגש גם אבי מעוז עם נתניהו.

כזכור, אמש הוציאה מפלגת נעם הודעה לתקשורת בה נאמר: "עם סיומה של פגישת ההתייעצות עם רבני המפלגה, הכיוון המסתמן הוא שמפלגת נעם תתמודד עצמאית, אך הוחלט להיפגש מחר להמשך הדיון".

בציונות הדתית- עצמה יהודית הגיבו להודעה ואמרו: "צר לנו שמפלגת נעם לא מצטרפת אל האחדות והודיעה על ריצה נפרדת וחסרת אחריות שתסכן את גוש הימין. נצחון הימין והמאבק על זהותה היהודית של המדינה מחייבים אפס סיכונים בשריפת קולות והקמת ממשלת שמאל פרוגרסיבית בראשות לפיד. כפי שהודענו, בע״ה מחר בשעות הצהרים תוגש הרשימה לועדת הבחירות", היום כאמור ברגע האחרון הסאגה הסתיימה ונעם תשולב במקום ה-11.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר