פוחד מהרפורמים

מעוז: "יש לי דרישות, אך בכל מקרה אצביע בעד הממשלה"

חבר הכנסת מ'הציונות הדתית', מנהל מו"מ בנפרד מול ראש הממשלה המיועד נתניהו, ויש לו דרישות שלא בטוח שיתקבלו, אך בריאיון הערב הוא מדגיש, כי בכל מקרה הוא יצביע בעד הקמת הממשלה (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אבי מעוז | ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הצלע השלישית במפלגת הציונות הדתית, כלל לא בטוח שיצטרף ל"ממשלת החלומות" בראשות בנימין נתניהו, אך בכל מקרה, כך הבהיר הערב (ראשון) בערוץ 14, הוא יצביע בעד הממשלה.

חבר הכנסת מטעם מפלגת נעם, שכזכור התאחד ברגע האחרון עם 'הציונות הדתית', לאחר לחצים שהפעיל ראש האופוזיציה דאז וראש הממשלה המיועד היום נתניהו, הסביר: "אני אצביע בעד הממשלה".

עוד הוסיף מעוז: "אני שמח שהימין קיבל את האמון מהעם, אני לא מפחיד אף אחד ואני לא מאיים על נתניהו, ואני מאחל לו הצלחה, ואני גם מאוד רוצה להצטרף".

"אך אני גם רוצה לשמור על העקרונות שלי, כי הרי בשביל זה נבחרתי לכנסת ובשביל זה הצביעו לנו - למפלגת נעם אלפי אנשים, כך שבכל מקרה אצביע בעד הקמת הממשלה".

מעוז שאמור להיפגש מחר עם נתניהו אמר עוד: "תפקידים בתוך הממשלה זה הדבר הכי פחות חשוב. אך בשביל שנכנס אני אדרוש מעבר לתפקיד שיבטלו את לימודי המגדר בגנים ובבתי הספר הייסודיים וכן העברת חוק שישמור על קדושת הכותל לכל אורכו ויבטל בכך את השתלטות התנועה הרפורמית על חלקים מהכותל".

כפי שדווח מוקדם יותר הערב, לא רק הצלע השלישית במפלגה עושה כאבי ראש לנתניהו, כך גם סמוטריץ', שהציב אולטימטום שהוא דורש את תיקי הביטחון או האוצר. סמוטריץ' הבהיר באופן שאינו משתמע לשתי פנים, כי הוא לא יתפשר על אחד משני התיקים הללו. בנוסף דורש סמוטריץ', גם פסקת התגברות מורחבת וברוב רגיל. זאת לעומת נתניהו שדורש רוב של 61 חברי כנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר