חסידי הרב פינטו מבטיחים: "הפתעה ביום חמישי"

ביום חמישי הקרוב, יתקיים במתחם הקברים שבקרית מלאכי תיקון כרת האחרון לפני ראש השנה. כמידי שנה, גם הפעם אמורים להשתתף בתיקון זה, מאות אנשים מרחבי הארץ. חסידי הרב חיים פינטו מגלים בשיחה עם "כיכר השבת" כי הרב מתכנן הפתעה לבאי התיקון. ההשערה היא כי מדובר בגילוי הקשור לצדיקים הקבורים במקום

אלי ג'אן | כיכר השבת |
הרב חיים פינטו (צילום: אלי ג'אן)

הפתעה על-ידי הרב חיים פינטו למשתתפי תיקון הכרת ביום חמישי הקרוב, כך חושפים חסידי הרב בשיחה עם "כיכר השבת" לקראת התיקון האחרון שיתקים השבוע.

ביום חמישי הקרוב, יתקיים במתחם הקברים שבקרית מלאכי תיקון כרת האחרון לפני ראש השנה. כמידי שנה, גם הפעם אמורים להשתתף בתיקון זה, מאות אנשים מרחבי הארץ.

חסידי הרב חיים פינטו מגלים בשיחה עם "כיכר השבת" כי הרב מתכנן הפתעה לבאי התיקון. ההשערה היא כי מדובר בגילוי הקשור לצדיקים הקבורים במקום.

לפני כשלושה שבועות הפתיע הרב חיים פינטו, רב הערים אשדוד וקרית מלאכי, וגילה כי תחת הספריה במשרדו שבמתחם קברי הצדיקים, טמונים שני צדיקים נוספים פרט לארבעה הידועים. חסידיו הופתעו מאוד מהתגלית המרעישה ובמועצה הדתית אמרו כי בתוך זמן קצר יחלו לעבוד על המצבות החדשות במקום, כראוי לצדיקים.

במתחם הקברים כאמור ארבעה צדיקים. שניים מהם הם, רבי שלמה פינטו ורבי אברהם מלכא זצ"ל אשר נקרא גם 'הרב הנזיר'. זהותם של שני הצדיקים הנוספים, אינה ידועה באופן וודאי, אך על פי השמועה העוברת מפה לאוזן, במקום קבורים רבי חיים ויטאל זצ"ל, תלמידו של האר"י הקדוש ובן דורו רבי יאשיהו פינטו הגדול זצ"ל. את כל הצדיקים העלה הרב חיים פינטו לפני כעשרים שנה.

מדי יום חמישי מתקיים במתחם הקברים שבקרית מלאכי תיקון כרת, ובחמישי הקרוב מתכננים חסידי הרב לקבל מאות חסידים שיבואו לתיקון, ערב ראש השנה. בסיום התיקון יחלק הרב למשתתפים דבש ורימון לברכה.

בסביבתו של הרב מספרים כי הוא מתכנן הפתעה הנוגעת לקברי הצדיקים הטמונים במקום. יתכן גם כי הרב יגלה את שמות הצדיקים הקבורים שם ואולי אף ייערך במקום גילוי מצבה.

"מי שיגיע יזכה לשמוע דברים מיוחדים", מבטיחים בסביבתו של הרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר