דירת התועבה בירושלים - הוצתה

אמש, בשעות הערב, הוצתה "דירת התועבה" שבשכונת שמואל הנביא על ידי אלמונים. כוחות גדולים הצליחו להשתלט על על האש. שכן מספר ל'כיכר השבת': "היו בדירה ילדים שהיו באמצע שינה, זה יכל להסתיים בפצועים ואולי אפילו גם בהרוגים. מי שעשה את זה לא עשה ע"פ הרבנים" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
איזור ההצתה (צילום: כיכר השבת)

בשעה האחרונה נעשה נסיון להצית את הדירה שהוגדרה כ'דירת תועבה' ושוכנת בשכונת שמואל הנביא בירושלים.

כוחות גדולים של כיבוי אש ומשטרה הוזעקו בשעה האחרונה לשכונה, ולאחר מספר דקות הצליחו צוותי הכיבוי להשתלט על האש. למרבה המזל, לא היו נפגעים מהשריפה, אולם לדירה נגרם נזק כבד.

אחד השכנים אמר בשיחה ל'כיכר השבת': "עם כל הכבוד למחאה נגד הדירה, גם אם יש בה את אותם דברים שהרבנים החליטו למחות נגד זה, יש גבול, לשרוף דירה על יושביה זה נסיון לרצח, בדירה הזו היו ילדים קטנים, האירוע הזה יכל להסתיים עם פצועים רבים ואף עם הרוגים, מי שעשה את זה הוא חסר אחריות, ובטח שעשה את זה שלא על דעת הרבנים".

נציין, כי בשבוע האחרון, הכחישה האישה המתגוררת במקום את הטענות נגדה, וטענה, כי מדובר בעלילות של קרוב משפחה המעליל עליה סיפורים, בכדי לגרום לגירושה מהשכונה.

כזכור, סיפוטרה של הדירה נחשף לראשונה ב'כיכר השבת'', כאשר גדולי ישראל ורבני שכונת 'שמואל הנביא קראו לתושבי השכונה למחות כנגד בעלת הדירה.

לאחר מספר הפגנות שנערכו נגד הדירה, ביקשה האישה לפגוש את רבני השכונה, בהם הרב משה צדקה, אולם נענתבה בסירוב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר