מסתמן: הרב אברהם רובינשטיין - ראש העיר בני-ברק

בשעות האחרונות התקבלה ההכרעה הסופית בביתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל: ראש עיריית בני ברק הבא הוא הרב אברהם רובינשטיין. אמש הגיע מקורבו של מרן הגר"ח הרב ישעיה אפשטיין אל מעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ונועץ עימו בסוגיה. הבוקר התקבלה ההכרעה הסופית לפיה הרב רובינשטיין יהיה זה שישמש בתפקיד הנכסף

ישראל כהן | כיכר השבת |
רובינשטיין לצד הגר"ח קנייבסקי (צילום: כיכר השבת)

בשעות האחרונות התקבלה ההכרעה הסופית בביתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל: ראש עיריית בני ברק הבא הוא הרב אברהם רובינשטיין.

ביממה האחרונה, מאז נודע באופן סופי על זכייתה של מפלגת יהדות התורה בשבעה מנדטים, עלו על שולחן הדיונים בתנועת דגל התורה מספר שמות של מועמדים להחלפתו של יעקב אשר, הנציג השביעי של יהדות התורה.

באופן טבעי, אחד השמות הבולטים היה של הרב אברהם רובינשטיין המכהן כמזכיר מועצת גדולי התורה של התנועה הליטאית ונמנה על מקורביו של מרן הגר"ח קנייבסקי שהביע בו תמיכה במכתב ששיגר.

אמש הגיע מקורבו של מרן הגר"ח הרב ישעיה אפשטיין אל מעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ונועץ עימו בסוגיה. הבוקר התקבלה ההכרעה הסופית לפיה הרב רובינשטיין יהיה זה שישמש בתפקיד הנכסף.

רובינשטיין נחשב לאיש עשייה בולט הפעיל גם בארגוני חסד רבים. הוא כיהן עד היום כסגן ראש העיר, ובקדנציה האחרונה פעל רבות לשיפור איכות הסביבה בעיר. הוא נושא בתפקידים רבים כשבין היתר הוא מנהל את כולל נחלת משה בו לומדים למעלה מ-300 אברכים ובנוסף מכהן כיו"ר קרן השביעית וכחבר הנהלת החינוך העצמאי.

רובינשטיין צפוי להיכנס למעונו של מרן הגראי"ל שטיינמן ולקבל את ברכתו.

אמש, כשהדברים היו מוטלים עדיין בספק פגש כיכר השבת את רובינשטיין במהלך פעילות שנערכה להטמעת חשיבות הסביבה הירוקה בקרב ילדי בני ברק. למצלמות כיכר השבת הוא סיפר על התרשמותו אך סירב להתייחס עדיין לתפקידו החדש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר