טרגדיה במודיעין עילית

ביום החגיגה: המשפחה תלווה את בנם למנוחות

בני משפחה, להם נולדו שלושה ילדים החולים במחלה נדירה, תכננו להכניס הערב ספר תורה בתהלוכה מפוארת לעילוי נשמת בנם שנפטר לפני כשנה. אך הבוקר לדאבון לב כולם נפטר הבן השני שסבל גם הוא מבעיה רפואית דומה, חגיגת הכנסת סה"ת תדחה ובני המשפחה ילוו את בנם למנוחת עולמים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

טרגדיה במודיעין עילית: ביום השמחה בו תכננו בני המשפחה לחגוג את הכנסת ספר התורה לעילוי נשמת בנם הראשון ז"ל, נפטר הבן השני והם ילוו אותו למנוחות.

זה סיפור טראגי של גזירת שמים קשה. לאחת המשפחות החשובות מחסידות גדולה בעיר מודיעין עילית נולדו לא עלינו שלישיית ילדים שחלו במחלה נדירה, כשמצד אחד מוחם ושכלם היו מפותחים לחלוטין אך מנגד גופם סבל מבעיות רפואיות לא פשוטות כשמבחינה פיזית הם כמעט ולא גדלו.

בשנים האחרונות עברו הילדים סבל רב כשחלקם אף היו מאושפזים במשך תקופה ארוכה בבתי החולים. לפני כשנה נפטר למרבה הצער אחד הילדים וההורים הכואבים החליטו לכתוב לעילוי נשמתו ספר תורה מהודר על-מנת להנציח את זכרו כראוי.

בני המשפחה תכננו כי הערב (ראשון) ייערך הטקס החגיגי בו יוכנס ספר התורה בתהלוכה מפוארת לכבודה של תורה אל בית הכנסת של החסידות בעיר מגוריהם, כשבני הקהילה הנרגשים התכוננו לקראת האירוע החגיגי, שמחת התורה.

אולם הבוקר לדאבון לב כולם ולצער בני המשפחה התברר כי בדיוק ביום הזה, נפטר הבן השני של אותה משפחה שסבל מבעיה רפואית דומה ולאחרונה הידרדר מצבו הרפואי עד שהבוקר השיב את נשמתו הטהורה לבוראה.

בני המשפחה האבלים הודיעו כי בשל האסון הרי שטקס הכנסת ספר התורה המרגש יידחה למועד אחר, כשעתה הם נאלצים לשבת שבעה על אבדן בנם השני ז"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות