קריאה בערים החרדיות:

"רוצים ישועות - לא נוסעים עם 'אגד' לרשב"י הקדוש"

נסיון להוביל חרם חרדי נגד חברת התחבורה 'אגד'? פשקווילים שמתפרסמים היום ברחובות הערים החרדיות, קוראים לציבור החרדי לא להשתמש בשירותי חברת אגד בדרכם למירון, "כשרוצים לפעול ישועות, לא נוסעים עם חברה הרומסת כל השנה את הצניעות ואת השבת" אגד: "מדובר בחבורה פורעת חוק" (חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמים אין קשר לכתבה)

נסיון להוביל חרם על חברת התחבורה הגדולה בישראל: שלטים שנתלו ברחבי הערים החרדיות השונות, קוראים לציבור החרדי שלא להשתמש בשירותי הנסיעות שחברת אגד מציעה בל"ג בעומר הקרוב (מוצאי שבת), כאשר בין הסיבות המצויינות במודעות: היותה של חברת אגד ע"פ אותם שלטים "חברה הרומסת את הצניעות והשבת".

השלטים, שכאמור קוראים להימנע מנסיעה בחברה, עוצבו ונצבעו בצבעים זהים לאלו המופיעים במודעות החברה עצמה.

תחת הכותרת: "לפעול ישועות במירון בל"ג בעומר - נוסעים בדרך התורה כי איכפת לנו", נכתב באחד הפשקווילים: "כבכל שנה ושנה, מנהלת חברת אגד מערך תעמולה אדיר לפתות את המוני העולים לציון הרשב"י במירון - לנסוע אך ורק איתם, ושכאילו רק באוטובוסים שלהם ניתן להנות משיא הנוחות והיעילות".

אחת המודעות שפורסמו נגד אגד (צילום: פלאש 90)

"אך אנו" כותבים מנסחי המודעה "כיהודים שומרי תורה ומצוות, מעדיפים לנסוע בדרכא אחרינא, כי כשרוצים לפעול ישועות אצל הרשב"י, לא נוסעים עם חברה הרומסת כל השנה כולה את הצניעות, את השבת, ומפרסמת תמונות שחץ".

עוד נכתב: "יהודי שומר תורה ומצוות לא יתפתה בגלל חיסכון כספי, כי עבור מצוות הוא מוכן ומזומן לשלם במיטב כספו, ובוודאי כשמדובר בשקלים בודדים בלבד".

מנסחי ההודעה ממשיכים לייחס בעיות שונות לחברת התחבורה, בניסיון לשכנע את הציבור להימנע מנסיעה ושימוש בשירותי החברה: "בכל שנה, חוזרת על עצמה אותה בעיה, שאנשים רבים מחכים לאוטובוסים זמן רב במקומות היציאה, למרות שהזמינו כרטיסים מראש, כי הגאווה של אגד לא נותנת לה להשכיר אוטובוסים מחברות אחרות בעת הצורך".

(צילום: כיכר השבת)

בנוסף מציינים במודעה: "בשנים האחרונות הזמינה אגד שוטרי מג"ב ויס"מ לטפל בגסות בציבור הממתינים שזעם על ההמתנה של שעות ארוכות לאוטובוסים".

"הפרסום שכאילו רוב הציבור החרדי העדיף לנסוע עם למירון עם אגד - הוא שקרי ומגמתי, רובו של הציבור העדיף נסיעה בחברות פרטיות" טוענים מנסחי המודעה.

במודעה נוספת שפורסמה, פורטו "מגרעותיה" של אגד: "הגרועה ביותר בחילול שבת", "הגרועה ביותר בפרסומי שחץ", "הגרועה ביותר בהתחשבות בציבור החרדי", ו-"הגרועה ביותר בשירות לכלל הציבור".

המודעות הקוראות להחרים את חברת התחבורה ולא לעשות בה שימוש בל"ג בעומר, חתומות על ידי גוף המכנה את עצמו: "ועד מהדרין בארה"ק".

מחברת אגד נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "מדובר בחבורה פורעת חוק, שאינה נמנעת מהפצת שקרים, שימוש שלא כחוק בלוגו, ובטיעונים חסרי בסיס ושחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר