מתקפה חריפה

הרב יוסף על הרב עמאר: "כפיות טובה, שגעון גדלות"

הגאון רבי אברהם יוסף, בנו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל בראיון לקול חי: "אבא נפגע מאוד דווקא מאותם אנשים שהיו חייבים לו הרבה הכרת הטוב, שהוא רומם וגידל אותם למקומות מאוד מאוד גבוהים, והוא קיבל כפיות טובה. נכנס בו שיגעון גדלות" (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
קרב רב (צילומים: פלאש 90)

רבה של חולון, הגאון רבי אברהם יוסף, בנו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, במתקפה חריפה נגד הראשל"צ הרב הגאון שלמה משה עמאר.

בראיון מיוחד שהעניק הגר"א יוסף לעיתונאי בצלאל קאהן בתוכנית 'בהילוך שישי' ברדיו קול חי, התייחס הרב יוסף לרב עמאר בלי להזכיר את שמו.

"תמיד הרגשנו מה הפרוש של הכרת הטוב, לכן לאחרונה הוא (מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. י-כ) מאוד מאוד נפגע דווקא מאותם אנשים שהיו חייבים לו הרבה הכרת הטוב, שהוא רומם וגידל אותם למקומות מאוד מאוד גבוהים, והוא קיבל כפיות טובה, רעה תחת טובה. צערו אותו כל כך, הוא ביטא את זה בכאב לא פעם אחת".

"יש אנשים שנכנס להם שיגעון גדלות", הוסיף הרב יוסף.

הגר"א יוסף התייחס לדבריו של הרב עמאר בראיון לחדשות 2 שאמר: "אני חשבתי שאוכל לשכנע את הרב (מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. י-כ) בבחירה של אדם אחר (הרב ציון בוארון - י.כ.) שהרב מעריך אותו מאוד כאחד מגדולי הפוסקים בדור, אבל לא ניתנה לי ההזדמנות שאוכל להסביר".

הגר"א יוסף הגיב לדברים בחריפות "יש אנשים שהם חושבים שהם המבינים הגדולים ביותר, ולו רק היו נותנים להם את ההזדמנות להביע את מחשבותיהם בפניו אז הוא היה משתכנע, כחומר ביד היוצר, לא הבינו ולא הכירו את גובהו וגדלותו, את עומק מחשבותיו לא על היום, אלא על העתיד. על בניין העתיד וטובת כלל ישראל".

הגר"א יוסף בראיון (צילום: קול חי)

כזכור, בחודשים האחרונים היחסים בין הרב עמאר למרן זצוק"ל ידעו עליות ומורדות, כאשר מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף תמך בבנו הגאון רבי יצחק יוסף לתפקיד הרב הראשי והראשל"צ. למרות הבטחת הרב עמאר לתמוך במועמדות, הוא החליט לתמוך ברב בוארון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר