הרב אליהו שטרית, החברותא של מרן פתח כולל לזכרו

במעמד הראשון לציון הרב יצחק יוסף, רבנים, אברכים ובני תורה נפתח כולל מיוחד הממשיך את משנתו של מרן • ראש הכולל הוא החברותא המיתולוגי של מרן הרב אליהו שטרית (חרדים)

הראשל"צ הרב יצחק יוסף נואם באירוע (צילום: כיכר השבת)

בימים אלו, אנו מציינים מלאות 30 לפטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, אשר העלה על נס את מסורת הפסיקה הספרדית בשיטת ה"בית יוסף" והלך לאורה.

כולל ערב מיוחד נפתח בירושלים, על ידי הרב אליהו שטרית החברותא המיתולוגי של מרן, בו תלמד משנתו ההלכתית של מרן הגר"ע זצ"ל תוך דגש על ספרו "היביע אומר".

הכולל נפתח בבית כנסת הגורג'ים בירושלים, במעמד נכבד לכבודה של תורה שהתקיים אתמול (ד') בנוכחות הרב הראשי הראשל"צ הרב יצחק יוסף, הרב גדעון בן משה ראש כולל 'יורו משפטיך', הרב ישראל מאיר יונה רבני הכולל, אברכים ובני תורה.

הכולל יקרא "אור התורה", על שם כולל הערב שייסד מרן לפני 60 שנה בחודש כסלו. למעשה, הלימוד בכולל ישמר את משנתו ההלכתית של מרן באופן ייחודי מאוד, בכך שאברכי הכולל יעסקו בעיקר במשנתו ההלכתית.

באירוע הפתיחה נאמו הראשל"צ, הרב גדעון בן משה, הרב יונה וראש הכולל הרב אליהו שטרית, אשר היה החברותא של מרן במשך למעלה מ-20 שנה והנגיש את חידושיו ההלכתיים ודרך הפסיקה של מרן לכלל הציבור באמצעות הוצאתם לאור בספרים רבים.

• קראו עוד: החברותא של הרב עובדיה בראיון פרידה דומע: "נפלה החומה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר