בני ברק: נלכדה חוליית גנבים נועזת שהתחפשה לחרדים

חוליית גנבים מתוחכמת שפעלה בבני ברק כשחבריה מחופשים לחרדים, נלכדו ע"י המשטרה. בין החשדות: מעורבות בפריצה לכספת העירייה וגנבת מאה אלף שקל (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

משטרת ישראל הודיעה הבוקר (רביעי) כי הצליחה ללכוד חוליית גנבים מתוחכמת בעיר החרדית בני ברק. בין החשדות: היו מעורבים בפריצה לכספת העירייה.

במוצאי שבת פרשת ויחי, מנהלי ישיבת 'משכנות הרועים' ברחוב אמרי חיים בעיר נכנסו למשרדי הישיבה, שם גילו כי פורצים חדרו במהלך השבת ופרצו את 2 הכספות שהיו במקום ולקחו את תכולתם בסך עשרות אלפי שקלים.

חוקרי המשטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירת האירוע, אז התברר להם כי תלמידי הישיבה שוחררו לשבת לביתם, וכמו כן ביקשו לדעת האם בחדר בו שכנו הכספות ישנם מצלמות אבטחה שתיעדו את הפריצה. אודות למצלמות, החלה להתבהר התמונה לחוקרים.

מצלמות האבטחה הראו כי מדובר בשני בני אדם שנראו כחרדים לכל דבר ועניין - חבשו כובעים שתאמו את בגדי השבת והחליפות שלבשו, אך הלבוש לא תאם את הדמויות שלהם.

שני הפורצים שחשדו כי במקום מוצבות מצלמות אבטחה, היטו את ראשם כלפי מטה וניסו לטשטש את מראה פניהם עם שולי הכובע, אך למרות זאת היה ניתן להבחין במספר סימנים מזהים לגבי זהותם של שני הפורצים.

קצין המודיעין המרחבי רב פקד משה עמאר ואיתו רכז המודיעין הבינו שמדובר בשני עבריינים מוכרים שמתגוררים בעיר, 'שבבניקים', שבעבר למדו בהיכלי הישיבות.

לאחר מספר שעות, בלשי מרחב דן במשטרה עצרו את השניים אך הכסף לא היה ברשותם, מה שכן היה בידי החוקרים זה מידע על חבר שלישי שהשתתף על פי החשד בפריצה למשרדי הישיבה.

בלשי המשטרה הצליחו לאתר את מקום מגוריו בגבעת אולגה בעיר חדרה, הבלשים ארבו לו מספר שעות עד שחזר לביתו ושם נעצר.

בחיפוש שנערך בכלי הרכב ובביתו נמצאו פריטי לבוש חרדיים שתאמו את התמונות שהיו בידי החוקרים ממשרדי הישיבה, וכמו כן נמצא סכום כסף מכובד, ככל הנראה שנגנב מהכספות.

מחקירת המשטרה עולה כי מדובר בכנופיה שפעלה בתחכום רב, הגנבים היו מגיעים למקום בהם היו כספות, קודחים חור קטן בדופן הכספת בודקים את תכולתה בעזרת סיב אופטי ומצלמה, ורק במידה והיה בתוכה סכום כסף נכבד, הם היו פורצים את הכספת.

במשטרת מרחב דן חושדים כי מדובר גם בכנופיה שפרצה את הכספת בעיריית בני ברק, ממנה נגנבו למעלה מ-100 אלף שקל.

בכוונת המשטרה להגיש בימים הקרובים כתבי אישום נגד שלושת חברי הכנופיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר