אם מכת "לב טהור" פרסמה מכתב: החוקרים התעללו בי

ערב הדיון בבית המשפט, מנסה כת "הלברנץ" להשפיע על דעת הקהל, ומפרסמת מכתב גלוי מאם החברה בקהילה. לטענתה, החוקרים הם אלו שהתעללו בה ו"קרעו" את הילדים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

פרשת קהילת לב טהור: היום (שני), צפוי בית המשפט בקנדה להכריע בסוגיית גורלם המשפחתי של 14 מילדי הכת הקיצונית לב טהור, ולקבוע האם יישארו בביתם ברשות הוריהם במחוז אונטריו או שישלחו בחזרה לשהות במשפחות אומנה במחוז קוויבק. הדיון נערך על רקע החשד להתעללות בקהילה הסגורה.

בנסיון אחרון להשפיע על דעת הקהל ועל החלטת השופטים, פרסמה היום אם החברה בקהילה, מכתב גלוי בכלי התקשורת בקנדה בו מתארת את הוצאתם ע"י שירותי הרווחה של שני ילדיה הקטנים מחזקתה ללא כל סיבה תוך כדי "קריעתם" מבני המשפחה.

אנשי לב טהור בתקשורת, לפני כחודשיים

האם שעל פני ילדיה נמצאו מכות וחבורות במהלך ביקור פתע של עובדים סוציאליים בביתה, מתארת את החקירה שעברה כהתעללות של ממש ומגדירה את יחס הרשויות כלפיה כעוין ומפחיד. היא מבקשת מהציבור לעשות הכל לפעול בכדי שהילדים הרכים יישארו בידי הוריהם.

דובר קהילת לב טהור אוריאל גולדמן, אף טען בפני העיתונות המקומית כי החסידות נמצאת בחצי השנה האחרונה תחת בדיקה מיקרוסקופית של רשויות החוק. אולם לדבריו, עד כה לא נמצאו כל ראיות להתעללות בקרב בני משפחות הקהילה. "אנחנו לא מצליחים להבין למי יש אינטרס וסיבה לקחת את הילדים מהוריהם?" אמר גולדמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר