מקורבים לרב אוירבך: חלה הטבה במצבו במהלך חג השבועות

מקורביו של הרב שמואל אוירבך עדכנו את כלי התקשורת על שיפור במצבו במהלך החג. הרב בני פישר ל"כיכר": "עבר על ראש הישיבה חג רגוע, מגמת ההתייצבות נמשכת" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב אוירבך (צילום: שלומי כהן)

בחסדי שמיים, חל במהלך החג שיפור במצבו של הגאון רבי שמואל אוירבך שאושפז בערב החג בעקבות דלקת ריאות ממנה סובל. כך מסרו לתקשורת מקורביו של הרב אוירבך עם צאת החג. עם זאת הם הדגישו כי הוא עדיין מקבל טיפול אנטיביוטי דרך הווריד.

הרב בני פישר, יו''ר ארגון "מגן לחולה", אמר הערב ל"כיכר השבת" כי "עבר על ראש הישיבה חג רגוע. לפני החג הרב אושפז בשל דלקת ריאות קשה שלוותה בחום גבוה". הרב פישר מדגיש כי "במהלך החג הסתמנה מגמת התייצבות. הרב עדיין נשאר במחלקת טיפול נמרץ להשגחה אולם הרושם הוא שמגמת ההתיצבות והשיפור נמשכת, והרי שכבר ביום יומיים הקרובים הוא יועבר למחלקה רגילה".

הרב פישר מציין כי הנהלת בית החולים אפשרה באופן חריג לפתוח חדר מיוחד במחלקה לצורך תפילות החג של הרב.

לדברי מקורביו, לחדר שהפך לבית הכנסת הובא ספר תורה מביתו וכן ספר נביא יחזקאל. כמו כן נערכו בחדש גם סעודות החג. בליל החג, יצא הרב אוירבך מחדרו לתפילת ערבית, ונשאר במקום לסעודת החג ולתיקון ליל שבועות עד לתפילת השחרית. במהלך החג הגיעו רגלית עשרות מתלמידיו המתגוררים בשכונת רמות.

"ראש הישיבה עלה לתורה בשחרית בעליית עשרת הדברות ובירך במי שברך את תורמי כמה מקופות הצדקה כמנהגו מידי שנה" מספרים מקורביו.

בצהרי החג, מסרו רופאי בית החולים למקורבו של הרב אוירבך הרב דוד בידרמן כי מצבו השתפר בצורה ניכרת והטיפול התרופתי מסייע להחלמתו.

שעה לאחר צאת החג הגיעו בחורים מישיבת "מעלות התורה" לחדרו של הרב אוירבך, וסיפרו לו על התפילות לרפואתו, כשלאחר מכן, מסר להם הרב אוירבך שיחת מוסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר