אנשי בני תורה טוענים: רוססה כתובת גרפיטי חמורה נגד הרב אוירבך

אנשי פלג בני תורה טוענים כי כתובת גרפיטי חמורה רוססה נגד מנהיג התנועה הגאון רבי שמואל אוירבך בשכונת בית וגן בירושלים. בנוסף, לדבריהם, פונצ'רו גלגלי רכבו של ראש ישיבת "משכן שלמה". גורמים ליטאים לא שוללים שמדובר בפרובוקציה

הרב אוירבך (צילום: פלאש 90)

הפילוג הליטאי: אנשי "בני תורה" טוענים כי בשכונת בית וגן בירושלים רוססה הבוקר (חמישי) כתובת גרפיטי חמורה כנגד מנהיגה של התנועה הגאון רבי שמואל אוירבך. ופונצ'רו גלגלי רכבו של ראש ישיבת משכן שלמה.

בבני תורה סיפרו כי האלמונים ריססו בספריי את הגרפיטי "הרב אוירבך = מלאך המוות", אך טענו כי "בגלל חומרת הדברים שנכתבו בכתובת הגרפיטי לא שייך להציג תמונות". צלמים שנשלחו לתעד את הכתובת, מצאו כתובת מטושטשת מאוד, ככל הנראה לאחר שתומכי התנועה מחקו אותה.

מזהים? האזור בו רוססה כתובת הגרפיטי, לטענת "בני תורה" (צילום: כיכר השבת)

ישיבת משכן שלמה השוכנת בשכונת בית וגן הירושלמית, עומדת תחת נשיאותו של הגאון רבי עזריאל אוירבך, המשמש גם כרב השכונה. לאחרונה, טענה הישיבה כי היא סובלת מהתנכלויות רבות. לפני כחודש, פרסם הגר"י איכנשטיין, ראש ישיבת "יד אהרן" מכתב תמיכה בישיבה.

בצהריים, כך מספרים אנשי "בני תורה" הגיעו אנשי משטרה למקום בכדי לגבות עדות מראש הישיבה בנוגע להשחתת רכבו של הגר"א פרוידיגר. עוד צויין, כי בשעות הצהריים נכנס ראש הישיבה אל מעונו של הרב עזריאל אוירבך, ש"חיזק את ידיו ועודדו להמשיך בהרבצת התורה למרות כל ההפרעות".

גורמים ליטאיים המזוהים עם ההנהגה המרכזית במגזר מתנערים מהמקרה, ולא שוללים תרחיש לפיו מדובר בפרובוקציה שעוררו קיצונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר