אטימות במירון: אב נעצר לעיני אשתו ובנו הנכה

בכניסה למירון נעצר אדם לעיני אשתו ובנו הנכה, לאחר שהשתתף בהפגנה נגד חברת 'נתיב אקספרס' בשל מחסור באוטובוסים. עדי ראיה: "הוא נעצר על לא עוול בכפו" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זליקוביץ)

אטימות: משטרת צפת עצרה אתמול (ראשון), חסיד "תולדות אהרון" לעיני אשתו ובנו הנכה, לאחר שהשתתף בהפגנה נגד חברת "נתיב אקספרס" בכניסה למושב מירון, לאחר שלטענת הנוסעים החברה לא סיפקה אוטובוסים כנדרש.

לטענת בני משפחתו ועדי ראייה שהיו במקום מתחילת ההפגנה ועד סופה, העצור לא היה בין המתפרעים וכי לדבריהם הוא נעצר ללא כל סיבה מוצדקת.

יוסי זליקוביץ, יו"ר ארגון "חסדי שבתאי", סיפר בשיחה עם "כיכר השבת" את שאירע: "קיבלתי קריאה על כך שיש אירוע אלימות בכניסה למירון, לתדהמתי גיליתי המוני אנשים ממתינים בתחנה בכניסה ליישוב ומנסים להידחף לאוטובוס, זאת בשל כך שלא תוגברו האוטובוסים וכתוצאה מכך נוצר עומס".

"זה הזכיר את המראות שהיו בל"ג בעומר וכתוצאה מכך נוצרה מתיחות גדולה", הוא מספר, "בשלב מסוים אדם ניסה לחסום את הכביש והחלו עימותים עם ניידת משטרה שהגיעה למקום. נעשה ניסיון לעצור את אותו מפגין שעצר את הכביש וגרם לפקקי ענק, אך ללא הצלחה".

"בסופו של תהליך השוטרים עצרו אדם שלא היה קשור להפגנה. הפורעים באמת לא נעצרו. זה קורע לב שאדם נעצר על לא עוול בכפו", הוא מוסיף ומציין כי "מדובר באב לילד פגוע מוח שנעצר לעיני בנו שהיה בכיסא גלגלים ולעיני אשתו. הייתי במקום מתחילת ההתרחשות, והוא לא היה מעורב. לא עשה כלום. הוא לא מסוגל להזיק לנמלה. הוא נעצר כסוג של בן ערובה".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "בעקבות אירוע גרימת נזק ותקיפת שוטרים נעצר חשוד שתקף את השוטרים ומנע מהם לבצע מעצר חשודים נוספים תוך שהוא מכשיל את השוטרים במילוי תפקידם, החשוד נחקר ומובא הבוקר לדיון בבית משפט".

מחברת "נתיב אקספרס" נמסר בתגובה: "בשעות הצהריים היו עומסים ופקקים בדרך בני ברק / ירושלים - צפת. אנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה. לאחר כשעה נפתרה הבעיה בעקבות הוספת אוטובוסים של חברתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר