המשטרה שחררה את האב שנעצר לעינו אשתו ובנו הנכה

משטרת צפת שחררה את חסיד 'תולדות אהרון' שנעצר לעיני אשתו ובנו הנכה, בעת שהשתתף בהפגנה נגד חברת "נתיב אקספרס" בגלל בעיות תחבורה בכניסה למושב מירון (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

ללא שהובא בפני שופט בית משפט, משטרת צפת שחררה הצהרים (שני) את חסיד "תולדות אהרון" שנעצר לעיני אשתו ובנו הנכה, בעת שהשתתף בהפגנה נגד חברת "נתיב אקספרס" בכניסה למושב מירון, לאחר שלטענת הנוסעים החברה לא סיפקה אוטובוסים כנדרש.

העצור שהה לילה במעצר והיום הוא נחקר בשנית, ובהסכמה אליה הגיע פרקליטו עו"ד יוסף רז עם המשטרה, הוחלט על שחרורו בערבות. האברך עושה בשעה זו את דרכו מבית המעצר לעבר ביתו בירושלים.

אשתו סיפרה על שאירע בשיחה עם "כיכר השבת": "רדפו אחריו ואחרי אדם נוסף, השני שהיה צעיר יותר הצליח להימלט ולכן תפסו את בעלי". לדבריה, "קבוצה של אנשים חסמו את אוטובוס שהיה מלא בנוסעים ואמרו שעד שיגיעו אוטובוסים נוספים - הם נשארים במקום".

"נהג האוטובוס הזעיק את כוחות המשטרה. השוטרים ניסו לעצור את אחד הנוסעים אבל קבוצת נוסעים ניסתה למנוע מהם לבצע את המעצר", היא מתארת. "בעלי גם היה שם. הוא והמפגין המרכזי היו היחידים בלבוש חסידי, ואז השוטרים התנפלו על בעלי".

האישה מספרת כי מעצרו התרחש בזמן "בו הייתי עם בני בכיסא גלגלים - במרחק מהאוטובוס". לדבריה, "השוטרים אמרו כי במידה והוא ימסור פרטים על המפגין המרכזי הוא ישוחרר". "בעצם", היא אומרת, "לא היה להם כל אשמה עליו".

באשר למעצר, הגיבה אשתו "בטח שאני לא מצדיקה את המעצר משום שלא הייתה להם סיבה לעשות זאת. סתם תפסו בנאדם אחד. אנשים שהיו קרובים אליו אמרו שהם יכולים להעיד שהוא לא עשה כלום. אני הייתי מעבר לכביש ולא ראיתי שהוא עשה משהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר