גל טרור

הפצוע החרדי מהדקירה בפתח תקווה: "תודה לה' שאני כאן"

אבי לנדאו, החרדי שנפצע בפיגוע הדקירה בפתח תקווה בשבוע שעבר, כתב פוסט בדף הפייסבוק שלו, בו הודה לה' ולמשפחתו, "תודה לאלוקים שאני עדיין כאן לרשום את הפוסט הזה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: משה משה, מדברים תקשורת)

חסדי השם: החרדי שנפצע בפיגוע הדקירה בסמוך לקניון הגדול בפתח תקווה בשבוע שעבר, פרסם הודעה לחבריו בו הוא מודה על הנס שקרה לו.

הפיגוע התרחש בשבוע שעבר, כשמחבל ערבי הגיע אל התחנה הסמוכה לקניון וברדתו מהאוטובוס החל לדקור את אבי לנדאו - חרדי מחסידי חב"ד. עוברי אורח השתלטו על המחבל, עד להגעת כוחות הביטחון.

כתוצאה מהדקירה לנדאו נפצע באורח בינוני ומאז אושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

לאחר הפיגוע התברר גדול הנס, על פי פרטי החקירה, אחרי הדקירה הראשונה של היהודי החרדי, הסכין נשברה בחלק שבין הקת ללהב, ולכן המחבל יונס אחמד ורידאת, לא יכל להמשיך ולבצע את זממו.

לנדאו בחשבון הפייסבוק שלו: "תודה לאלוקים על זה שאני עדיין כאן כדי לרשום את הפוסט הזה, תודה לאשתי היקרה לי מכל, שתומכת בי בזמנים הקשים האלו. תודה להורי ומשפחתי היקרים שתומכים בי".

הפצוע הודה לכל מי שסייע לו בבית החולים: "תודה לחברים ולכולם על העידוד והתמיכה. תודה. ובעזרת השם שנשמע רק בשורות טובות".

בני משפחתו לא משים ממיטתו מאז אושפז בבית החולים, הוא צפוי להשתחרר בימים הקרובים אחרי שבחסדי השם מצבו הוטב והרופאים הצליחו להציל את חייו.

קרוב משפחתו אמר הבוקר ל"כיכר השבת": "היה כאן נס של ממש. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אלמלא הסכין נשברה, ייתכן ואבי לא היה איתנו עכשיו".

הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור הפצוע אברהם בן רות לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר