בעקבות הפרסום "כיכר השבת"

אילן שילוח: "אני מתנצל על דבריי, טעיתי בניסוח נגד החרדים"

הפרסומאי הבכיר אילן שילוח מתנצל על דברי ההסתה שכתב נגד החרדים, בעקבות מאבק הכשרות, ואומר ל"כיכר השבת" כי "אני מתנצל על המילים החריפות, טעיתי בניסוח נגד החרדים" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילן שילוח על רקע שחיטת עוף (צילומים: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90 וטוויטר)

המאבק על הכשרות: דברי ההסתה של איש העסקים והפרסומאי אילן שילוח שצוטטו אמש ב"כיכר השבת", בהם תקף בחריפות את הציבור החרדי, אותה כינה "פרזיטים", כמו גם שימוש בביטויים קשים נוספים עוררו סערה וגרמו לגל תגובות ברחוב החרדי שזעם על ההתבטאויות השנויות במחלוקת של מי שמשמש כיו"ר חברת הפרסום הגדולה בישראל, 'מקאן אריקסון'.

בעקבות הסערה בוחר שילוח להתנצל ולחזור בו מחלק מהביטויים החריפים כאשר גם הוא מבין שחצה קו אדום.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר שילוח: "אם מישהו נפגע, אני מתנצל על המילים החריפות, פרזיטים זה חריף מידי אז אני מתנצל. אני אוהב דתיים ואין לי שום דבר אישי נגדם".

"אני אשמח לבקר ולהכיר מקרוב את הציבור", מוסיף שילוח.

לגופו של ויכוח טוען שילוח כי המונפול זה אחד הדברים שמייקר את הכשרות. העניין הזה שיש הרבה חברות כשרות וזה מממן הרבה אנשים זה הדבר שגורם לדעתו ליוקר המוצרים. "כמובן שלא רק זה לבד גורם ליוקר המחיה אולם אני סבור שסכום של 1.2 מליארד שקל זהו סכום עצום ומופרך", הוא אומר.

שילוח מוסיף ותוהה: "למה שלא יתאחדו כל הכשרויות. למה צריכים כמה השגחות על אותו מוצר. בסופו של יום חברות הכשרות מפזרות את מס הכשרות על כל עם ישראל שאוכל את זה, ומשלם את זה ואז גם מי שלא צורך כשר משלם את מס הכשרות, זה בסדר שתהיה כשרות ואני מבין את זה, אבל למה צריך מלא סוגי כשרות?!".

בשיחה עם איציק מן מקו הסקופים מוסיף שילוח טענה נוספת. לדבריו נושא הכשרות מגביל את ייבוא המוצרים לארץ וכך גורם בנוסף לעוד עליית מחירים גם אם רק בעקיפין."אם היה יבוא חופשי כמו בכל העולם, היתה תחרות ואז באופן אוטומטי המחירים היו יורדים", מציין שילוח.

לסיום מצהיר שילוח פעם נוספת: "שוב אני מתנצל על דבריי, טעיתי בניסוח נגד החרדים. אני חילוני, ואותי מטריד שהופכים את הדת למכונת כסף, ולכן אני אומר תחשבו כיצד הדבר נראה מבחוץ. כשאדם כמוני קורא את המספרים מעל מיליארד שקלים זה נראה לו מופרך ובלתי מציאותי ולכן הכעס גובר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר