הנהג התוקף

הוגש כתב אישום נגד נהג ההסעות שתקף נערה באכזריות

הזעזוע בשכונת רמת שלמה לא התפוגג עדיין, מאז שנודע דבר מעצרו של נהג ההסעות החרדי בגין תקיפה עקבית של נערה בת 13, באופן חמור ואכזרי. היום הוא הואשם בבית המשפט (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בבית המשפט. אילוסטרציה (צילום: אלכס קולומויסקי, ynet)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד נהג ההסעות משכונת רמת שלמה בירושלים, בן 48, בגין שורת עבירות תקיפה חמורות ואכזריות שביצע בקטינה בת 13.

על פי כתב האישום, בשנה שעברה, במהלך שנת הלימודים, הסיע הנאשם את הנערה מדי יום לבית הספר ובחזרה לביתה. כשהנאשם כבר לא עבד כנהג ההסעות הקבוע במסלול שבו נסעה המתלוננת, הוא היה נוהג להעביר למתלוננת פתקים באמצעותם, בין היתר, ביקש ממנה להתקשר אליו. תחילה התעלמה מכך המתלוננת ובחלוף תקופה מסוימת, לאחר שהנאשם המשיך להעביר פתקים אלו, והיה מסמן לה להתקשר אליו כשראה אותה, ולבסוף היא נענתה לבקשתו ויצרה עמו קשר כדי לשאול אותו מה רצונו.

במהלך הזמן, נוצר קשר בין הנאשם למתלוננת, והשניים נהגו לשוחח בטלפון ובהמשך גם נפגשו. עם הזמן, ניסה הנאשם לקנות את אמון הנערה, בכך שכביכול "ייעץ לה" בעניינים שונים, קנה לה מתנות שונות והם אף יצאו לטיולים יחדיו. בתקופה בה לא היה ברשות המתלוננת טלפון נייד, סיפק לה אותו הנאשם על מנת שתוכל להיות איתו בקשר באמצעות הודעות טקסט או שיחות טלפון. הנאשם והמתלוננת התכתבו ביניהם, כשהנאשם ניצל את ההודעות כדי להטריד אותה והנחה אותה אחר כך למחוק אותן. במהלך הקשר, ניסתה המתלוננת מספר פעמים לנתק את הקשר עם הנאשם, אולם הוא חזר והתקשר אליה שוב ושוב. במהלך התקופה המדוברת, הוא תקף אותה באכזריות פעמים רבות, זאת כשהמתלוננת אף יידעה אותו במפורש כי היא בת 13.5.

בסוף החודש שעבר, כשנודע לנאשם כי אמה של המתלוננת גילתה את הקשר ביניהם, הוא מיהר להתקשר למתלוננת וביקש להיפגש עמה. בהיפגשם, אמר לה הנאשם: "אמך מתכוונת לפנות למשטרה. תגידי שמהות הקשר בינינו היתה... עזרה וטיפול".

כזכור, תושבי השכונה החרדית רמת שלמה בירושלים קיבלו לפני כשבועיים בהלם את דבר מעצרו של נהג הסעות, יהודי חרדי, המוכר היטב לתושבי השכונה. הנהג, נעצר תחילה לחקירה והובא לבית משפט השלום בירושלים, שם הוארך מעצרו. "החקירה", הדגישו במשטרה, "התנהלה בשיתוף גורמי הרווחה".

עורך דינו של החשוד, משה אוסדיטשר, אומר ל"כיכר השבת" בתגובה: "הנהג כופר בכל האישומים נגדו. מדובר בעלילת דם אשר תיגמר בקול ענות חלושה. כנראה שבפרקליטות הנייר סובל הכל, אבל ההליך מסתיים בבית המשפט. לכן, לפני שחורצים דין כדאי להמתין עד לסוף ההליך, ולזכור את חזקת החפות - כל אדם חף מפשע עד שיוכח אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר