"חרון אף"

מאות ליוו את בני הזוג שנספו בשריפה • צפו

הרב חיים אלעזר שלום גליק ורעייתו חווה פייגא, שנספו אתמול בשריפת ביתם בברוקלין, לוו למנוחת עולמים על ידי מאות רבות ממכריהם. תפילות להחלמת בתם חני שקפצה וניצלה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(תמונות, צילומי מסך: מתוך VINnews ביוטיוב)

מאות בני אדם השתתפו בהלווייתם הכואבת של בני הזוג החרדים שנספו אתמול לפנות בוקר בשריפה שפרצה בביתם, בבורו פארק שבברוקלין.

כזכור, בני הזוג גליק, הרב חיים אלעזר שלום ואשתו חווה פייגא, נלכדו בלהבות העצומות שאפפו את ביתם במשך זמן רב, ובתום מאמצי הכיבוי הממושכים של כוחות הכיבוי המקומיים הוצאו גופותיהם מהזירה המפוייחת.

רק בתם חני בת ה-17 הצליחה להימלט מהבית הבוער, ונלקחה מיד לאשפוז בבית החולים הסמוך. מצבה מוגדר כיציב אך עדיין היא זקוקה להחלמה מלאה: חנה בת חווה פייגא - לרפו"ש.

ההורים שנהרגו, חיים בן ה-61 ורעייתו פייגי בת ה-59, היו דמויות מוכרות בקהילה, והסופדים בהלוויתם עמדו על מידותיהם התרומיות, לבם הרחום, יראת השמים שלהם והחן שהיה נסוך על פניהם תמיד - וכן הגדירו את האסון הכבד שפקד את המשפחה והקהילה כ"חרון אף של הקב"ה" דווקא בחודש הרחמים והסליחות.

בהלוויה השתתפו גם נציגים מכוחות הכיבוי, שחשים חלק מהטרגדיה הכואבת. במהלך מאמציהם להציל את חיי בני משפחת גליק, נפצעו ארבעה מהם, אחד במצב קשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר