ניסיונות האחדות כשלו

פרסום ראשון: "קול הלב" תרוץ לבד באשדוד

ניסיונות האחדות בין מפלגת ש"ס לרשימת "קול הלב" בעיר אשדוד - כשלו, לאחר שלא הובטח מקום לדודי בן חמו. האם תרוץ רשימה ספרדית מול סיעת ש"ס? • כל הפרטים (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אבי אמסלם אצל הגר"ש כהן. ארכיון (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: ניסיונות האחדות בין מפלגת ש"ס לרשימת "קול הלב" בעיר אשדוד - כשלו. וכעת, חמישה חודשים לבחירות, המערכת החרדית בעיר נכנסת לתזזית.

בש"ס, החוששים מירידה במספר המנדטים בבחירות, ניסו בכל דרך כדי להביא לאיחוד עם רשימת "קול הלב" בראשה עומד דודי בן חמו. עד לפני מספר ימים היה נראה כי האיחוד יוצא אל הדרך, אך משלא הובטחה נציגות לבן חמו ברשימת ש"ס, פוצץ בן חמו את היוזמה והחליט לוותר על האיחוד עם ש"ס.

אלא, שסיעת "קול הלב", שבעבר הייתה מפלגה יציבה, לא מסוגלת לעבור לבד את אחוז החסימה למרות שכיום היא מחזיקה בשני מנדטים. ברשימה, מגששים בימים אלו עם קהילות ספרדיות שאינם מבשרה של ש"ס, בניסיון להביא לרשימה יציבה שתתמודד במקביל לרשימת ש"ס.

מלבד" קול הלב", ישנם את דוד טלקר שבכוונתו להריץ רשימה שתייצג את קהילת ההודים באשדוד, את קהילת "ילדי שגיא ויעקב" המונה כאלף משפחות ואת מפלגת "יחד" של אלי ישי שקיבלה בבחירות הארציות למעלה מ-4,000 קולות. לא מן המנמנע כי כל אלו יחברו יחד לרשימה אחת.

בכירים בסביבת אלי ישי מאשרים ל'כיכר השבת' כי הם מתעתדים להריץ רשימה בעיר אשדוד. לדבריהם, עדיין לא התקבלה ההכרעה באיזו קונסטלציה, אך ללא ספק הם ישמיעו את קולם בבחירות הקרובות.

ממפלגות ש"ס וקול הלב לא התקבלה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר