ביתר עילית

הסוכן המשטרתי הסמוי חשף מוכרי סמים חרדים

המשטרה הפעילה סוכן סמוי, והיום ביצעה שורת מעצרים של 20 מוכרי סמים, ו-30 בני נוער שצרכו את הסם - כולם תושבי יו"ש, חלק ניכר מהם מהעיר ביתר עילית • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תפיסת הסוחרים (צילום: דוברות המשטרה)

היום (שלישי) הותר לפרסום, כי היחידה המרכזית של מחוז ש"י במשטרה הפעילה בחצי שנה האחרונה סוכן סמוי, שביצע עשרות עסקאות של רכישת סמים מסוג גראס, בשווי של מאות אלפי שקלים.

כך אסף הסוכן ראיות וממצאים נגד החשודים, מתוכם 20 חשודים מרכזיים שעסקו ב"הזרמת" סמים לבני נוער המתגוררים בתחומי יו"ש, ובעיקר בעיר ביתר עילית, הן באמצעות סחר מקומי והן באמצעות אפליקציית טלגראס.

עיקר פעולתו של הסוכן התמקדה בתפיסת סוחרי הסמים ובאיתור קטינים הסוחרים ומשתמשים בהם, ותכליתה העיקרית הייתה לצמצם את תופעת השימוש בסמים בקרב בני נוער ולפעול להוציאם ממעגל הפשיעה.

"משטרת ישראל שמה דגש על שמירת זכויות הקטין ופרטיותו, ועל פי ההליך החוקי יופנו כלל הקטינים שיחקרו להליך רווחתי טיפולי במטרה למנוע הישנות העבירה", נמסר מדוברות המשטרה.

במשטרה הדגישו, כי לצד האכיפה, היא פועלת בשיתוף גורמי הרווחה וגורמים נוספים לטיפול והדרכה של בני הנוער - במטרה להוציאם ממעגל הפשיעה ולמנוע שימוש וסחר בסמים בקרבם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר