ביארצייט למרן הגראי"ל

ח"כ גפני זעק: "אנחנו נמצאים בסכנה גדולה; הבית - בוער"

בכינוס לרגל יום היארצייט השני למרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, זעק יו"ר "דגל התורה", ח"כ משה גפני, לקראת הבחירות כי אנחנו בסכנה גדולה. "נמשיך להיאבק ולא נתפשר על קוצו של יוד", אמר (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום וידאו: גרובייס הפקות; תמונה ראשית: יונתן זינדל - פלאש 90)

ביום היארצייט למרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן זצ"ל, יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, יצא במסר למאות נציגי המפלגה ברחבי הארץ בו השווה את המצב הרוחני בזמן הגראי"ל למצב היום והביא מדבריו כי "אנחנו נמצאים בסכנה, הבית בוער".

"היינו הרבה שנים תחת הנהגתו של מרן ראש הישיבה", פתח גפני את דבריו, "אצלו היה רק תורה. שהיה נושאים שבאנו חברי הכנסת על דברים שנוגעים ל'דגל התורה' את הכל הוא השקיע בזה. הוא שמח איתנו, וכשהיה הנושא של גיוס תלמידי הישיבות ראינו את העצב על פניו".

ח"כ גפני נזכר בנאום הבחירות של הגראי"ל שטיינמן: "היינו בפתיחת מערכת בחירות באור יהודה, הזעקה שלו הדהדה 'הבית בוער', הוא ידע להרגיש שאנחנו נמצאים ערב בחירות שהבית בוער".

"התרשלות בדבר הזה הייתה סכנה", הוסיף גפני, "הוא החדיר את זה בלבבות, עם הדיבורים שירדו לעמקי התהומות אצל כל אחד. אם הוא היה כאן הוא היה אומר שוב 'הבית בוער'. קיבלנו את החיזוקים לעמוד על המשמר, אנחנו נמצאים בפני סכנה לא פחות מאשר היה אז, אולי אפילו יותר".

גפני הוסיף: "אתם לא יודעים באיזה סכנה אנחנו נמצאים. זעקתו של הראש-ישיבה 'הבית בוער' היא נכונה להיום, הסכנה גדולה הבית בוער".

לדברי גפני, "אנחנו בתקופה שאנחנו לא מכירים כמותה, לא היה אף פעם דבר כזה שמדברים על ה' ומשיחו. צריכים לעמוד בחזית ההנהגה של גדולי הדור עם כל הרבנים, הבית בוער".

בסיום נאומו אמר: "אנחנו קוראים למרן רה"י זצ"ל כי נמשיך להיאבק ולא נתפשר על קוצו של יוד. נמשיך באותה הנהגה ואותה דרך שלימדת אותנו. נמשיך כפי שיעקב לימד את יוסף. לוקחים על עצמנו ההנהגה העסקנית נעשה הכל להמשיך את הדרך הזת כפי שהורו לנו רבותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר