פרסום ראשון

וונדליזם בגבעה הצרפתית: עשרות שמשות נופצו הלילה

עשרות שמשות של כלי רכב נופצו הלילה בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים, כאשר החשד הוא כי ערבים מ'עיסוואיה', הגרים בסמיכות - עשו את המעשה • המשטרה פתחה בחקירה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

פרסום ראשון: עשרות שמשות של כלי רכב נופצו הלילה ברחוב החי"ל בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים – משטרת ירושלים הגיעה לזירה ופתחה בחקירה. הוונדליזם התרחש הלילה. החשודים - השכנים הערבים.

דיירי השכונה הירושלמית השלווה, דיווחו הבוקר (שלישי) למשטרה על הנזקים שנגרמו לכלי הרכב – צוות השיטור שהגיע למקום אסף ממצאים מהזירה. טרם נלכד חשוד או חשודים במעשים.

תושב השכונה שמחה אברמס ששמשת רכבו הושחתה, מספר הבוקר ל'כיכר השבת': "אני עד כבר הרבה זמן לתלונות של תושבי השכונה חילונים וחרדים כאחד על גניבת רכבים לצד ונדליזם במכוניות".

שכן נוסף שהגיע לזירה וגילה שרכבו נפרץ, אמר ל'כיכר': "הגיע הזמן שהמשטרה ועיריית ירושלים יתעוררו ויבינו שיש בגבעה הצרפתית בעיה רצינית".

לדבריו, "הגיע הזמן להגביר את השיטור והאבטחה, להתייחס ברצינות רבה לפריצה לרכבים ולוונדליזם הנעשה כאן על בסיס שבועי לפני שיקרה אסון של ממש".

נציין כי בעיריית ירושלים הקצו תקציב לעל מנת לתגבר את תחושת הביטחון בגבעה הצרפתית הסמוכה לשכונת עיסאוויה לצד העשייה והגברת פסי האטה ותאורה, קובלים התושבים כי עדיין ישנה הפקרות ופריצה לבתים ולכבים לפחות אחת לשבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר