פרסום ראשון

בליכוד התקפלו: גפני ומרגי מתקוטטים על "העסקים הקטנים"

קרב חדש התפתח ביממה האחרונה בין יו"ר וועדת הכספים הנכנס ח"כ משה גפני ליו"ר וועדת הכלכלה הנכנס ח"כ יעקב מרגי, בעקבות וועדה חדשה שתכננו בליכוד להקים (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל והדס פרוש, פלאש 90)

ריבוי חברי הכנסת הבכירים ומספר התיקים המועט הובילו לכך שחברי כנסת בכירים בליכוד נותרו ללא תיק או וועדה נחשקת שיעמדו בראשה בקדנציה הקרובה.

בליכוד הובילו יוזמה להקים עבור ח"כ דוד ביטן מהליכוד את הוועדה לעסקים קטנים שיעמוד בראשה. וועדה שעשויה להיות פופולרית דווקא בעת הזו עם קריסתם של עסקים קטנים רבים.

אלא שח"כ משה גפני (דגל התורה) הודיע כי "לא יקום ולא יהיה". לדבריו, "הוועדה לעסקים קטנים היא תחת סמכות וועדת הכספים, ולא ייתכן להקים וועדה לעסקים קטנים כאשר היא תהיה חסרת שיניים וללא כוח כמו וועדת הכספים המנהלת את תקציב המדינה ומשרדי הממשלה כולם".

ל'כיכר השבת' נודע כי בעקבות לחצים גדולים מצד ח"כ גפני על הליכוד, יו"ר הקואליציה הודיע לח"כ משה גפני כי הוועדה לא תוקם עבור ח"כ ביטן, והוועדה לעסקים קטנים תישאר אצל ח"כ משה גפני. בלשכת ח"כ מיקי זוהר אישרו את הפרטים.

אלא שכאן חלה תפנית. ח"כ יעקב מרגי מש"ס, המיועד לכהן כיו"ר וועדת הכלכלה של הכנסת טוען כי הוועדה לעסקים קטנים תהיה תחת סמכותו בוועדת הכלכלה.

מרגי חושף: כך מונעים סמינרים ספרדים (מנהל אולפן: אריאל ליבא)

מרגי אף הציג מסמך מתקנון הכנסת לפיו העסקים הקטנים שייכים לטיפולה של וועדת הכלכלה.

המסמך אותו הציג מרגי ל'כיכר השבת'

מדובר בנושא שיצטרף טיפול יסודי בתקופה הקרובה לאור משבר הקורונה. העימות בין השניים יוכרע בקרוב – כאשר חברי הכנסת מש"ס ומדגל התורה טוענים כל אחד "שלי היא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר