צפו בתיעוד

הגאב"ד, האדמו"ר וראש העיר בקבר יוסף

לרגל יום ההילולה, אלפים נכנסו הלילה לתפילה בקבר יוסף שבשכם • בין המתפללים: הגאב"ד הגר"מ גרוס, הגר"ש ארוש והאדמו"ר מלעלוב. הרב ארוש: "בעז"ה, ריבונות בשכם" (צבא)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: רועי חדי)

יום ההילולה: מעל 2500 מתפללים נכנסו הלילה (שלישי) לקבר יוסף שבשכם, תוך שמירה על כללי משרד הבריאות. הכניסה התקיימה כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת המועצה האזורית שומרון.

בין הנכנסים: גאב"ד 'חניכי הישיבות' הגר"מ גרוס, האדמו"ר מעלוב, הג"ש ארוש, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן וראש עיריית אלעד ישראל פורוש.

הרב שלום ארוש אמר עם כנסתו לשכם: "השם ישמור את כל התושבים, בכל הישובים בכל הסביבה מכל רע ברוחניות ובגשמיות, ויתן שמחה ואמונה וסייעתא דשמיא וכח. ותזכו לבנות ולבנות ולבנות. ותהיה ריבונות פה ובכל יהודה ושומרון, עכשיו בשבועות הקרובים. והכל יפרח ויגדל ויהיה פתוח ונזכה לבוא עם ריבונות בשכם לכל עם ישראל"

יוסי דגן אמר: "אנחנו כאן הלילה, מתפללים להצלחת הריבונות, לחזק את ראש הממשלה, לא להרתע ולא לפחד, להחיל את הריבונות על כל הישובים והמרחבים היהודים ביהודה ושומרון.

אנחנו כאן כדי להעביר מסר ברור: עם ישראל, מדינת ישראל, לא תוותר על המקומות הקדושים, לא תוותר על קבר יוסף, על קבר רחל, מערת המכפלה ושאר המקומות הקדושים ביו"ש. ההיסטוריה לא תסלח למי שיפקיר את המקומות הקדושים בעת הזו. לא נקבל החלת ריבונות סמלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר