ישלם פיצוי

17 שנות מאסר לפרסומאי מתי בן דוד שתקף נשים

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר עונש מאסר בפועל של 17 שנים על מתי בן דוד, שהורשע בתקיפת שש מהנשים שעבדו במשרד הפרסום שהיה בבעלותו - ואיים עליהן (חדשות, בארץ)

מתי בן דוד (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר על הפרסומאי מתי בן דוד 17 שנות מאסר ו-470 אלף שקלים פיצוי למתלוננות נגדו על תקיפה אכזרית וחמורה.

מדובר במעשים חמורים של תקיפת שש נשים שעבדו אצלו במשרד הפרסום, לאחר שהתכתב איתן בצ'ט המשרדי.

לאחר התקיפה, אף איים עליהן: "אם תספרו, זה יפגע בכן, במשפחתכן ובחיי הקהילה שלכן. ויש לי כסף ועורכי דין, ואני מספיק חזק ומקושר, כדי שלא אפגע מכך בעצמי".

כאשר הורשע בבית המשפט בחודש אדר האחרון, הבהירו השופטים כי הם דוחים מכל וכל את גרסת הנאשם כי המעשים נעשו בהסכמה, וקבע בהכרעת הדין כי עדויותיהן - כל אחת בפני עצמה - אמינות, מהימנות, "באו מלב נפשן, נאמרו בכאב רב, וניתן היה להתרשם מהסבל הרב שהמעשים הסבו להן ומהשפעת המעשים עד היום".

עו"ד ליזו אבקסיס- וולפוס, מפרקליטות מחוז ירושלים, סיכמה: "בית המשפט קבע כי הנאשם ניצל את כוחו ומעמדו, ופגע באופן סדרתי ומתמשך בנשים שהיו כפופות למרותו. הפרקליטות מבקשת לחזק את ידי המתלוננות, אשר באומץ רב חשפו את העבירות שביצע הנאשם במשך שנים והעידו על כך בבית המשפט למרות הקשיים הכרוכים בכך.

"יש לקוות כי אומץ ליבן של המתלוננות והכרעת הדין שניתנה היום יעבירו מסר ברור המוקיע ניצול כוח ומרות, ויהוו אבן דרך משמעותית במאבק ליצירת מקומות עבודה מוגנים ובטוחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר