בשכונה החרדית

"קחי כסף למצוות"; ניסה לפגוע בילדות קטנות, ונעצר

פעם אחר פעם ניסה תושב ירושלים, אדם מבוגר ואב לילדים, לפתות באמצעות כסף ילדות חרדיות בנות 11, תוך שהוא מבקש לאחר מכן שלא יספרו לאמן • כתב אישום חמור (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

כתב אישום חמור הוגש אתמול (שלישי) נגד תושב ירושלים, על כך שניסה לפגוע בילדות קטנות חרדיות, אותן הוא ניסה לפתות באמצעות כסף ומסטיקים.

מפרטי האירוע עולה, כי לפני כחודשיים, בשעה 18:00 לערך, הנאשם שהינו בן 52 ואב לילדים פגשת ילדה בת 11 שעמדה עם חברתה סמוך למכונה לממכר מסטיקים במרכו מסחרי הסמוך לרחוב עוזיאל בעיר, ופנה אליה.

תחילה הוא "ביקש כי תסביר לו על אופן השימוש במכונה. לשם כך, נתן הנאשם לקטינה ולחברתה 2 שקלים לקניית מסטיקים במכונה. לאחר מכן, עזבה חברתה של הקטינה את המקוס, והקטינה החלה לחצות את הכביש לכיוון ביתה שבסמוך".

"הנאשם התלווה אל הקטינה וסייע לה לחצות את הכביש", מתארת הפרקליטות, "ובשלב מסוים, בכניסה לבניין, הוא ניסה לפגוע בה אולם זו מנעה זאת".

אך האדם המבוגר לא התייאש: "משסירבה הקטינה, הוא ביקש ממנה שוב ושוב לעשות 'משהו קטן שאני רוצה', ואילו הקטינה סירבה לו. לאחר האמור, נתן החשוד לקטינה 12.5 שקל, וזו אמרה לו כי עליה לחזור לביתה כי אמה דואגת לה".

"הנאשם הציע לקטינה כי תעלה לביתה על מנת להניח את דעת אמה, ולאחר מכן תחזור לפגוש אותו בסמוך לבניין, וביקש ממנה לא לספר לאמה על פגישתם", נטען, "אך היא כן סיפרה לאמה את אשר ארע ומסרה לידיה את הכסף שנתן לה הנאשם, ובהוראתה לא יצאה עוד מהבית. הנאשם עלה בעקבותיה של הקטינה, אולם לאחר שלא יצאה, ברח מהמקום".

משם, עבר הפוגע לקורבן הבא, כפי שמגולל כתב האישום: "בשעה 18:30 לערך, הוא פגש בילדה אחרת בת 11, שעמדה עם שכנתה בחצר הסמוכה לביתן, סימן לה לבוא, וביקש משכנתה לעזוב את המקום. לאחר שנותר לבד עם הקטינה בחצר, שאל אותה האם היא אוהבת כסף והאם היא רוצה לקבל שטר של 50 שקל, וזו השיבה כי אינה מעוניינת".

"הנאשם פנה שוב אל הקטינה, ואמר לה כי יש לו עוד הרבה כסף, באמצעותו היא תוכל לקנות לעצמה ולחברותיה דברים רבים, וכי הדבר יהיה בבחינת עשיית מצווה... וביקש שתעלה איתו לקומה האחרונה בבניין, בטענה כי שם הוא מתגורר, ולאחר מכן שאל אותה אם היא רוצה לבוא איתו למחסן".

לפי הפרקליטות, "הקטינה, אשר נבהלה מהחשוד, ברחה לביתה וסיפרה לאמה את אשר התרחש. בתגובה, יצאה האם מביתה וביקשה משכנתה לצלם את הנאשם. כשהבחין בכך, הוא נמלט מהמקום, כעבור כ-20 דקות חזר ואז נעצר על ידי המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר