התיעוד המזעזע

אבי הנער שהוכה: "היום זה סטירה מחר זה יכול להיות סכין"

יהודה אוירבך, אביו של הנער החרדי שהוכה ברכבת הקלה בירושלים על לא עוול בכפו בידי צעיר ערבי מספר ל'כיכר השבת' על החוויה הקשה שעבר בנו. "הוא קיבל את הסטירה בשביל כולנו" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טיקטוק)

יהודה אוירבך, אביו של הנער החרדי שהוכה אתמול ברכבת הקלה בירושלים על לא עוול בכפו בידי צעיר ערבי מספר ל'כיכר השבת' על החוויה הקשה שעבר בנו: "זה לא קל אבל הוא משתדל לעשות את המקסימום".

"זה קרה בליל יום העצמאות. כשהוא הגיע הביתה הוא מיד סיפר לי שהוא חזר מהישיבה והוא היה ברכבת הקלה. הוא עשה הליכה עם כמה חברים שלו. באותו ערב הוא סיפר שברכבת היה לו אירוע מאוד לא נעים. חזר עם תחושת עלבון. הסטירה הזאת שהוא קיבל זו סטירה שמיועדת לכל אחד מאיתנו בגלל שהוא יהודי. הוא חטף את הסטירה הזאת בשביל כולנו", אומר האב.

"אמרתי לו שלא ייסע יותר ברכבת. היום זו סטירה מחר זה יכול להיות סכין. ברגע הראשון הבנתי שאין לי מה לעשות עם סיפור כזה, אבל ברגע שזה עלה פניתי לארגון השומרים. מפקד התחנה היה מעורב. זימנו אותנו להליך מהיר של הגשת תלונה. כל התחנה היתה על הרגליים. זה קצת מחבק שמגיבים ככה, אבל מצד שני מדובר בהשפלה נוראה" אומר אוירבך.

"לראות את הסרטון הזה שוב ושוב זה נורא. הלוואי ונוכל לחיות בתחושת ביטחון יותר. זה טוב באיזה אופן שהסיפור הזה פורסם", סיכם האב.

אביו של העצור (חיים גולדברג, כיכר השבת)

מוקדם יותר הבוקר פרסמה המשטרה שאחד השותפים החשוד במעורבות באירוע (21, בית חנינא) נעצר הועבר לחקירה. החשוד יובא במהלך הבוקר לבית המשפט שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת.

בשיחה עם אביו של העצור בפרשה, הוא טוען כי מאז שבנו פרסם את הסרטון ברשת החברתית הם קיבלו איומים רבים ולכן הוא ניגש למשטרה כדי להגיש תלונה ורק אז נעצר בנו. לטענתו הוא מתנגד לאלימות באשר היא ובנו לא היה חלק ממעגל האלימות הזה.

המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של החשוד בששה ימים. הוא חשוד בהפצת סרטון ברשת החברתית 'טיקטוק' שמעודד גזענות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר