המעצרים ב'שובו בנים'

החקירה מסתעפת: נעצרו עוד חשודים בפרשת הרצח וההיעלמות

אחרי החתימה על 'עד מדינה': שני חשודים נוספים בפרשת הרצח וההיעלמות בידי 'משמרת הצניעות' של 'שובו בנים', שהסעירו את המדינה לפני יותר מ-30 שנה נעצרו (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד החשודים בזמן מעצרו (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל עצרה הבוקר (ראשון) שני חשודים נוספים בחשד למעורבותם במקרי הרצח וההיעדרות שהתרחשו באזור ירושלים לפני עשרות שנים. בכך מגיע מספר העצורים החשודים במעורבות בפרשה לשבעה.

שני החשודים הנוספים, שכאמור נעצרו היום בידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, הינם תושבי ירושלים בשנות השישים והשבעים לחייהם. גם הם חשודים במעורבות בתיקי רצח והיעדרות הנחקרים במשטרה מזה למעלה מ-30 שנים.

לאחר מעצרם, השניים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים. מעצרים אלו מצטרפים למעצרים נוספים שבוצעו בשבועיים החולפים במסגרת חקירת אותם תיקים. בית המשפט השלום בירושלים השית, לבקשת המשטרה, צו איסור פרסום על שמות החשודים העצורים.

מדובר, כזכור, בתיקים שהסעירו את המדינה בשנות ה-80 וה-90. הראשון הוא תיק היעדרות של הנער ניסים שיטרית, בן ה-17, בשנת 1986. שטרית, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, נעדר במשך עשרות שנים. חצי שנה קודם שנעדר, נחטף מהישיבה בה הוא לומד בעיר אשדוד, על פי החשד על ידי אנשי 'משמרת הצניעות'.

האירוע השני, עליו נחקרים החשודים, הוא רצח מנהל ישיבה בשם אבי אדרי, שנרצח בשנת 1990. גופתו נמצאה עם סימני אלימות קשה ועל פי החשד, גם הוא נרצח על ידי אנשי 'משמרות הצניעות'.

כזכור, לפני למעלה מחודש נחשף ב'כיכר השבת' כי חוקרי משטרה בלבוש אזרחי וחוקרי זיהוי פלילי נצפו לאחרונה באתרים שונים בעיר ירושלים וסביבתה, כפעילות שמסתמנת עד כה כאיסוף ראיות במסגרת חקירת תיק רצח שארע לפני עשרות שנים בירושלים או בסמוך לה. זיהוי המשטרה הוביל לעצירת החשודים.

בסוף השבוע דווח על התפתחות דרמטית בחקירה, כאשר אחד מן החשודים חתם על הסכם עד מדינה עם המשטרה. בסוף השבוע אף הובאו החשודים בפני השופט, שהאריך את מעצרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר