בניגוד לעמדת המשטרה

בן ה-18 החשוד בתקיפת ח"כ פרוש שוחרר

בית המשפט שחרר למעצר בית את הצעיר החרדי החשוד שנשלח על ידי משה איראם כדי לתקוף ח"כ פרוש ולתקוף רבנים ולגזוז את זקנם. עורך דינו: זו החלטה מאוזנת (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשוד בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית משפט השלום שחרר אתמול (חמישי) את בן ה-18 החשוד בתקיפת רבנים וח"כ פרוש. הבוקר המשטרה הגישה ערר על ההחלטה זו אך גם בית משפט המחוזי שחרר את החשוד למעצר בית.

במהלך ימי המעצר החשוד שיתף פעולה עם החוקרים ואף ערך עימות עם החשוד המרכזי, משה איראם. על פי החשד, החשוד נשלח על ידי משה איראם לבצע מספר מעשים פלילים תמורת תשלום. במעשים המיוחסים לו, תקיפת ח"כ פרוש, תקיפת מספר רבנים וגזיזת זקנם, חילול קברו של הרב שטיינמן ועוד.

במהלך חקירתו הוא הודה בביצוע המעשים והסביר לחוקרים שקנה אופנים חדשות שהיה צריך לממן אותם לאחר שנגנבו לו האופנים הקודמות וכי לא היה לו מניע אידיאולוגי.

מעורך הדין נדב גדליהו המיצג את החשוד נמסר בתגובה: "מדובר בהחלטה מאוזנת של בית המשפט, וחבל שהמשטרה טיפסה על עץ גבוה. המדובר במשיב צעיר ללא עבר פלילי, שייתכן ועשה מעשים חמורים, אולם השארתו במעצר רק תגביר חשיפתו לעולם הפשע, ממנו יש להרחיק צעיר יהודי כמה שניתן. חבל שהמשטרה לא השכילה להבין זאת, והיה עלינו לשכנע את בית המשפט, שתמך בעמדתנו וכך שוחרר הצעיר למעצר בית בבית סבתו. כולנו תקווה שישוב לדרך המלך, ויועיל לחברה ויחזור ללימוד תורה ומצוות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר