חוסר אמון

משבר: הגר"ד יוסף התפטר מרשת החינוך של ש"ס

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, הודיע בימים האחרונים על התפטרותו מתפקידו כיו"ר הנהלת רשת החינוך 'בני יוסף' זאת בשל חוסר אמון עם הנהלת הרשת (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ד יוסף עם יו"ר ש"ס דרעי (צילום: יעקב כהן)

טלטלה בש"ס: הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה ונשיא מוסדות 'יחווה דעת', הודיע על התפטרותו מתפקידו כיו"ר הנהלת רשת החינוך 'בני יוסף'.

במכתב ששיגר בתחילת החודש לנשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, הודיע הגר"ד יוסף כי החליט לסיים את תפקידו כיו"ר ההנהלה ומעתה ישמש כחבר נשיאות וחבר הנהלה.

ל'כיכר השבת' נודע כי מי שככל הנראה ימונה במקומו של הגר"ד יוסף, יהיה חבר מועצת החכמים, הגאון רבי משה מאיה.

הרקע להתפטרות הדרמטית של הגר"ד יוסף היא מתיחות קשה בין הרב להנהלת הרשת ובראשם המנכ"ל הרב אבנר עמר.

גורם ברשת 'בני יוסף' אמר ל'כיכר השבת': "זה רגע מביש, רגע של מבוכה, רגע שקשה להבין. חבר מועצת חכמי התורה, ההנהגה הרוחנית של המפלגה, מתפטר מתפקידו בגלל שגורמים בכירים ברשת החינוך לא מקשיבים לו. ממתי שמענו דבר כזה במפלגה חרדית?

"קשה להבין את ההתנהלות, אנשים איבדו את את הדרך, שכחו שהם פקידים והרבנים הם הקובעים, אנחנו לא מרכז 'הליכוד', יש פה אווירה קשה".

מנכ"ל הרשת הרב אבנר עמר

לדברי בכירים המעורים ברשת: "המנכ"ל החדש אבנר עמר המשיך את דרך קודמו, המצב אפילו החמיר יותר. חבר מועצת חכמי התורה, יו"ר ההנהלה מבקש בקשות, מקבל החלטות, וההנהלה ממשיכה הלאה, אז למה שהרב יישאר אם לא מקבלים את ההנחיות שלו? זו שערורייה".

גורם נוסף סיפר ל'כיכר השבת' כי "הגר"ד יוסף מקבל הרבה פניות ממנהלי מוסדות, ממלמדים, ועוד. פניות ובקשות, הרב רואה שחלקן צודקות ומעביר בקשות להנהלה בכדי שהנושאים יטופלו, איש לא מקשיב. חלקם אפילו לא סופרים את אריה דרעי, לא הייתה סיבה שהרב ימשיך בתפקיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר