חדשני ומתקדם

רבה המיתולוגי של ראשון לציון הונצח במרכז הטהרה

במעמד גדולי הרבנים, נחנך מרכז טהרה מפואר, חדשני ומתקדם, בעיר ראשון לציון, לזכרו של רב העיר המיתולוגי ו'חביבן של גדולי ישראל', הגאון רבי יוסף עזרן זצ"ל (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרבנים בטקס אתמול (צילום: ללא קרדיט)

במעמד גדולי ישראל ואישי ציבור נחנך אתמול (שני) מרכז הטהרה המתקדם מסוגו בישראל בבית העלמין "גני אסתר" בראשון לציון, על שמו של הגאון רבי יוסף עזרן זצ"ל, מי שכיהן כחבר כנסת מטעם ש"ס וכרבה המיתולוגי במשך כ-35 שנים של העיר ראשון לציון.

במרכז החדש, יש מערך חדשני המשלב מיכון אוטומטי, לטיפול המסור ביותר בנפטרים טרם הבאתם למנוחה נכונה. חדרי קירור חדשניים, חדרי טהרה מרווחים וממוכנים המייעלים את הטיפול בנפטר ומקווה טהרה מהודר מהווים את גולת הכותרת של המתקן החדש.

במעמד נכח הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר, שהתכבד בקביעת מזוזה והעלה על נס את זכרו של הרב עזרן המנוח. "חביבם של גדולי ישראל".

הגאון הרב דוד לאו הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול חנך את הכניסה למתקני הטהרה ואמר, "החברה קדישא ראשון לציון מקדמת כל תושב במאור פנים ומסייעת ברגעים הקשים ביותר".

ראש העיר ראשון לציון רז קינסטליך שהתכבד בהסרת הלוט מעל שלט ההנצחה לזכרו של רבה המיתולוגי של העיר הגאון רבי יוסף עזרן זצ"ל, העלה על נס את שיתוף הפעולה המיטבי של החברה קדישא בעיר - בראשות המנכ"ל החברה ניסים אלקסלסי ויו"ר דירקטוריון החברה קדישא יעקב רייכר לצד חברי ההנהלה הנוספים - עם גורמי העירייה לטובת התושבים והודה בשם העירייה לחברה קדישא ועובדיה.

קינסטליך ציין, "בתקופות קשות תמיד אנשי החברה קדישא ראשון לציון פעלו במסירות". עוד נכחו באירוע חבר הכנסת הרב יעקב מרגי, הגאון הרב יעקב רוז'ה חבר מועצת הרבנות הראשי לישראל, הגאון הרב אליהו עמאר דיין בית הדין ברחובות, רבני העיר והשכונות, המשנה למנכ"ל המשרד לשירותי דת גל שם טוב, המשנה לראש העיר ראשון לציון אסף דעבול וחבר מועצת העיר ראשון לציון שמואל ג'מיל. במעמד גם נכחו בני משפחתו ומוקיריו של הרב עזרן.

בסיום הטקס התקיימה סעודת מצווה חגיגית במעמד עובדות ועובדי החברה קדישא והמכובדים. בתקופה הקרובה צפויה החברה קדישא בעיר להשיק פיתוחים טכנולוגיים חדשים - באמצעות אפליקציה ייעודית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר