"פעל בתחכום"

כתב אישום חמור הוגש נגד החרדי שהבריח ערבים

אישום נגד תושב העיר החרדית ביתר עילית לאחר שלפי החשד הסיע שני ערבים, שוהים בלתי חוקיים, לישראל. בדיונים נטען כי מדובר בדפוס דומה לפיגוע באלעד (אקטואליה חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Sebi Berens/Flash90)

כתב אישום חמור הוגש נגד חרדי תושב העיר ביתר עילית לאחר שהסיע שני ערבים להם אין אישור שהייה בשטחי ישראל.

במהלך הדיון שהתקיים ביום שישי האחרון, הוארך מעצרו של החשוד עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בדיון אמרו נציגי המשטרה כי "בתקופה כזו של מתיחות ביטחונית אין מקום לגלות גישה סלחנית כלפיו", זאת ברקע הפיגוע באלעד בו המחבלים נסעו בהסעה דומה.

עוד טענו נציגי המשטרה כי "שיטת פעולה בה נקט להכניס באופן שיטתי וערמומי תושבים זרים, מתוך בצע כסף שעלול לגבות לא פחות מאשר חיי אדם".

החשוד החרדי מואשם בניסיון הסעת תושב זר תוך עשיית מעשה במטרה להסתיר תושב, הסעת נוסע לא חגור, נהיגה פוחזת, הסעת נוסעים בשכר והפרעה לעובד ציבור.

כזכור, לפני כשבועיים שוטרים במחסום כביש המנהרות עצרו חרדי תושב העיר ביתר עילית לבידוק ביטחוני. במהלך הבידוק, איתרו השוטרים שני פועלים ערבים שוהים ללא אישורי שהיה בישראל.

בחקירתו טען כי לקח את שני השב"חים תמורת תשלום ולא בדק אם הם עם אישורי שהיה בישראל. עוד טען, כי בינו לבינם יש היכרות מוקדמת.

החשוד לבית משפט השלום בירושלים, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. בדיון אמר נציג המשטרה כי רק לפני מספר חודשים היה מקרה דומה של הסעת תושבי השטחים לעיר אלעד שהסתיימה בפיגוע וברצח הנהג.

בדיון אמר עורך דינו של החרדי העצור כי הלקוח שלו אב לשלושה ילדים המחכים לו בבית וביקש לשחררו. השופט החליט בתום הדיון לקבל באופן חלקי את בקשת המשטרה והאריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר