"הדור צריך לו"

בציון של מרן: הראשון לציון נשא תפילה על נשיא המועצת

הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, עלה היום לציונו של אביו, מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, להתפלל לרפואת נשיא המועצת הגאון חכם שלום כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

הראשון לציון, הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, עלה היום, ערב שבת קודש, עם מניין תלמידי חכמים אל ציונו של אביו, מרן פוסק הדור רבנו יוסף זצוק״ל והעתיר בתפילה להחלמתו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

הראשל"צ קרא לציבור להעתיר בתפילה להחלמתו המהירה של חכם שלום כהן בן תופחא מלכה.במהלך דבריו התבטא הרב: "הדור צריך לו והוא מגן על הדור בתורתו והנהגתו, לכן על כלל הציבור להתכנס בבתי כנסיות ובבתי מדרשות ולקרוע שערי שמים לרפואתו".

"גם ציבור הנשים הצדקניות תתפלנה בהדלקת נרות של שבת והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים,, הוסיף הרב הראשי.

כפי שדווח הבוקר ב'כיכר השבת', נשיא המועצת הגר"ש כהן הועבר הלילה למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

במהלך הלילה נרשמה הטבה קלה במצבו של ראש הישיבה, אך לבקשת בני המשפחה ורופאיו האישיים הוחלט להעביר את הרב 'טיפול נמרץ' בכדי שיהיה תחת השגחה צמודה של בכירי הרופאים במחלקה.

כזכור, אמש עדכנו במעונו של הגר"ש כהן, המאושפז למעלה משבוע, כי חלה החמרה במצבו הרפואי. רבנים וראשי קהילות קראו להתפלל לרפואתו ולעורר רחמי שמים מרובים בתפילות ולימוד התורה לרפואתו. עוד קראו לקבל את השבת הקרובה מוקדם, ולקרוע שערי שמים בפתיחת ההיכל בשבת קודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר