מהומה בביתר

הניסיון להצבת קרוואן לתפילות בחנייה - נכשל • צפו

קרוואן שיועד לתפילות, הגיע היום לחנייה בעיר ביתר, התושבים שראו זאת, החלו להפגין במקום כנגד הצבת הקרוואן, וכך הקרוואן חזר בחזרה מבלי שירד מהמשאית • צפו בתיעוד (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הקרוואן על המשאית (צילום: סעיף 27א')

בעיר ביתר עילית פרצה היום (ראשון) מהומה בין תושבים המתגוררים ברחוב אדמו"רי ויז'ניץ בעיר, לבין אחד הקבלנים בעיר שניסה להציב קראוון לצורך הקמת בית כנסת עבור אחת הקהילות בעיר, אך נתקל בהתנגדות מצד חלק מתושבי הרחוב.

אחד התושבים שנכח בשטח מספר בשיחה ל'כיכר השבת' כי הם הופתעו לגלות משאיות ומנוף מנסים לפרוק את הקראוון בשטח המשמש למגרש חניה, כל זאת לטענתם, מבלי ליידע את התושבים או לקבל את אישורם.

"רכשנו דירות ברחוב, והובטח לנו שיעמדו לרשותנו שני מגרשי חניה. לאחר תקופה אחד המגרשים הפך לבית כנסת באמצעות הצבת קראוון, כאשר נאמר לנו שהמגרש השני יישאר לטובת התושבים, והבוקר הופתענו לגלות כי רוצים לקחת לנו גם את השטח הנוסף", מספר אותו תושב.

עוד הוא מוסיף, "ישנם רחובות בעיר הסובלים ממצוקת חניה חריפה, בין היתר בשל הוספת עשרות יחידות דיור, כאשר לא הגיוני להציב בית כנסת על חשבון התושבים, בזמן שלקהילה המדוברת יש בית כנסת המרוחק מספר דקות הליכה בלבד מהרחוב".

בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' אף נראה אחד העובדים הערבים מנסה לתקוף את אחד התושבים שתיעד את הנעשה, כל זאת בליווי צעקות וקללות שהופסקו בסופו של דבר ע"י הקבלן שהרגיע את העובד.

מנגד בסביבת הקבלן טוענים כי הקבלן קיבל ככל הנראה אור ירוק מהעירייה להניח את הקרוואן, אך לאחר שראה את התנגדות התושבים, הוא החליט להתקפל ולא להציב את הקרוואן.

יצוין כי בסופו של דבר, לנוכח ההתנגדות העזה של התושבים - המשאיות עזבו את המקום, מבלי לפרוק את הקראוון.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר