מה'בר נוער' | חשיפת 'כיכר'

מטורף: כעת נחשף מי הוא השודד המסתורי מבני ברק

כמעט שבועיים שנשות העיר בני ברק רועדות לצאת מהבית מהפחד שישדדו אותם, אמש נעצר השודד וכעת מתברר כי מודבר בעד המדינה באחת הפרשות שהסעירו את המדינה - פרשיית ה"בר-נוער" | כל הפרטים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זאור חנקשייב (צילום: פלאש 90)

חשיפת 'כיכר השבת': לפני כשבוע דיווח לראשונה חנני ברייטקופף כאן ב'כיכר השבת', כי ישנו שודד מסתורי המטיל אימה על נשות בני ברק, אמש (רביעי) השודד נעצר והיום, מתברר מי הוא אותו שודד אלמוני.

ל'כיכר השבת' נודע כי מדובר בעד המדינה מהפרשה שטלטלה בזמנו את המדינה - פרשת "הבר-נוער", זאור חנקשייב, שכיום הוא מכנה את עצמו בשם "זיו חן".

חנקשייב, חשוד בכמה אירועי שוד בבני ברק, הוא חשוד בחטיפת ארנקים ממספר נשים מבוגרות, גניבת כלי רכב ונטישתו ובית המשפט השלום בתל אביב האריך הבוקר לבקשת המשטרה את מעצרו ב-5 ימי מעצר נוספים.

במהלך הדיון הבוקר בבית משפט, אמר נציג המשטרה: "מדובר בחשוד שיש לו מאסר על תנאי. בעשרת הימים האחרונים, הוא חשוד באירועי חטיפת תיק מקשישים. אתמול בשעות אחה"צ היה אירוע נוסף. החשוד זוהה, אנחנו מדברים על האירוע אתמול, ע"י מספר הקטנוע עליו רכב, אותו מספר קטנוע תואם לאירועים נוספים, שגם הם בעלי מאפיינים דומים".

"באירוע האחרון נגנב מהקשישה טלפון שנתפס בסמוך למקום ביתו של החשוד שם הוא נעצר. על פי דוחות הפעולה, גם באירוע האחרון, בתום אירוע השוד, החשוד נסע הביתה ושם נעצר. בתיקים האלה נאספו ראיות המקשרות אותו לפחות לכל האירועים, כמו כן, הוצא נגדו צו מעצר".

לשאלת עורך דינו של החשוד אמר נציג המשטרה שהחשד הוא, כי חנקשייב ביצע עשרה שודים.

עורך דינו של החשוד אמר בבית משפט הבוקר, "עם כל הכבוד, מדובר בבקשת מעצר של תשעה ימים. קשה לי לראות בקשות כאלה שמוגשות לכל כך הרבה ימים. ברור שבית המשפט צריך לעקוב אחרי החקירה, מאחר ומדובר בסדרה של אירועים אותם מנסים לייחס לחשוד רואים שהם מתפרסים מעל לחודש ימים, החומר לא בפניי כך שאבקש לבדוק את המאפיינים של שיטת הביצוע, שימוש באמצעים, לבוש, אפיון של החשוד ע"י המתלוננים שיכולים לקשור אותו לאירועים והוא מכחיש. אני מבין שנלקחה גרסה מהחשוד אתמול בלילה, ואני שוחחתי איתו אתמול. נעשה חיפוש בבית ולא נמצא דבר. החשוד מבקש שהכל יוטח בו והוא יציג אליבי. תאריכים ושעות ספציפיות. אינני יודע מדוע אדם שיוחס לשימוש בעל אופנוע לא נחקר או כן".

בהחלטה כתב השופט כי הוא נעצר בגין חשד לביצוע עבירות שונות בהזדמנויות שונות באירועים של חטיפת ארנקים ותיקים אישיים מקשישות כשמדובר בעבירות שוד ותקיפה לשם גניבה. עיון בתיק החקירה מלמד על קיומו של חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, וזאת כעולה מראיות שנאספו עד כה, כאמור השופט אישר את הארכת המעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר