אימה לאור יום

החיסול בלב השכונה החרדית: "נתקוף את משפחות הפשע"

במשטרת ישראל הדגישו כי "נתקוף את משפחות הפשע המקומיות בכל האמצעים והסמכויות, עד לכליאתם אחר סורג ובריח למען התושבים" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת החיסול בלוד (צילום: דוברות המשטרה)

שעות אחרי החיסול הדרמטי לאור יום, מול עשרות ילדים ונשים חרדים, בשכונת אחיסמך בלוד: במשטרת ישראל פרסמים הערב (שלישי) תחקיר ראשוני של האירוע ואומרים כי הם "רואים במלוא החומרה את הרצח הנתעב בלוד, בפרט כאשר מבוצע ירי באמצע שכונה הומה אדם".

לפי המשטרה, ממצאים ראשונים מעלים כי מדובר היה בירי לעבר הקורבן, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו, בעת שזה ישב ברכבו. אחיינית קטינה שהייתה ברכב לא נפגעה באירוע, ומתחקור ראשוני לא ראתה את המתרחש והמעורבים.

במשטרה הוסיפו כי הסתיימה במחוז מרכז הערכת מצב מיוחדת בעקבות אירוע הרצח, במסגרתה נבחנו הממצאים שנאספו עד כה, בהיבטי המודיעין, החקירות וניתוח הזירה וסביבותיה, בסיומה הוטלה החקירה על ימ"ר מרכז והאכיפה תתוגבר ותתמקד במשפחות הפשע בעיר.

במשטרה הדגישו כי "נתקוף את משפחות הפשע המקומיות בכל האמצעים והסמכויות, עד לכליאתם אחר סורג ובריח למען בטחון התושבים שומרי החוק".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', גבר בשנות השלושים לחייו נורה למוות היום בלב השכונה החרדית אחיסמך בלוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו. מדובר ברצח על רקע פלילי, ככל הנראה בעקבות קרב בין עבריינים בעיר.

החיסול התבצע מול עשרות ילדים ונשים חרדים שטיילו במקום. לפי עדי ראייה עשרות קליעים נורו ללא הפוגה. "צרור יריות מטורף", כפי ששחזר אחד התושבים בשיחה עם 'כיכר השבת'.

ילדים ונשים החלו להימלט בריצה, כשברקע צרור יריות. ל'כיכר השבת' נודע כי לא הרחק מזירת הרצח ישנו גן ילדים שהיה מלא באותה שעה בעשרות ילדים. "חשבנו שזה פיגוע והתחלנו לרוץ", תיאר אחד התושבים.

חובשים בכירים במד"א מועיד ערגאן ושמוליק לויסון סיפרו: "הגבר שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות מגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר