פרסום ראשון

המשטרה עצרה חשוד בהשחתת מכשירי 'נדרים פלוס'

משטרת בית שמש עצרה ביום שישי תושב בית שמש בחשד שגרם לנזק ל-6 מכשירי נדרים פלוס בעיר | סמוך לכניסת השבת שוחרר למעצר בית (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: משטרת בית שמש עצרה ביום שישי האחרון תושב בית שמש בחשד שגרם נזק ל-5 מכשירי ׳נדרים פלוס׳ בבתי כנסת בעיר בית שמש.

בערב שבת הובא לדיון בית משפט השלום בירושלים שם הוא שוחרר למעצר בית. במהלך הדיון בבית משפט השלום בירושלים, נציג המשטרה אמר כי הם מבקשים את הארכת מעצרו של המשיב ב-4 ימים.

הסיפור מתרחש ככל הנראה על רקע מאבק בתוך הקהילה החרדית על ענייני כשרות של מכשירים באמצעותם מתרימים כסף בבתי כנסת השונים.

מדובר בתופעה מוכרת בטלפונים וככל הנראה זה גלש גם לנושא הזה. החשד שהחשוד עשה זאת לפחות 5 פעמים. כמו כן יש נגדו חשד חזק מאוד לאירוע הזה, מדובר בקהילה חרדית ואנו בפתחה של שבת. "לאור כל זאת נבקש להאריך את מעצרו של המשיב, במהלך חקירותיו של החשוד בתחנה הוא סרב לצפות בתיעוד שעל-פי החשד שם הוא נראה גורם את הנזקים." אמרו במשטרה.

השופט כתב בהחלטה כי "המשיב חשוד בגרימת נזק במספר בתי כנסת למכשירי התרמה. קיים חשד סביר ואף ברמה לא מבוטלת בנוגע לחשדות, מדובר בנסיבות של ביצוע לכאורה של עבירות רכוש ברף הנמוך, ואין בהן כשלעצמן לבסס עילת מעצר, אף לא של שיבוש. ככל שקיימת עילת שיבוש, ניתן להמיר את העילה במעצר בית מבודד, כפי שעלתה אפשרות בדיון לפיכך המשיב ישוחרר בתנאים מגבילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר