אחרי ההפגנה הסוערת

ביהמ"ש שחרר את עצורי האופטיקה; המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע

אחרי ההפגנה הסוערת בבר אילן, בית משפט שחרר בצהריים, בתנאים מגבילים, את שני החשודים שנעצרו בחשד לאיומים על אופטיקה הלפרין, אך נתן עיכוב ביצוע למשטרה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ההפגנה הסוערת בבר אילן, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי ההפגנה הסוערת אתמול (ראשון) בבר אילן, בית משפט שחרר בצהריים, בתנאים מגבילים, את שני החשודים שנעצרו בחשד לאיומים על אופטיקה הלפרין במאה שערים, ימים ספורים לפני שדלת החנות נופצה. המשטרה ביקשה וקיבלה עיכוב ביצוע.

במהלך ההפגנה הסוערת אתמול, נגד מעצרם, השתתפו למעלה מאלף מפגינים שחסמו את רחוב בר אילן במשך שעות ארוכות.

היום, בדיון בבית המשפט השלום בירושלים, ביקשה המשטרה להאריך בחמישה ימים את מעצרם של שני החשודים, תושבי ירושלים שנעצרו בחשד שמספר ימים לפני גרימת הנזק לאופטיקה הלפרין בגאולה הגיעו לחנות וביקשו מבעל החנות לפעול כדאי להסיר תמונות נשים מפרסומים של הרשת.

נציג המשטרה אמר בדיון כי זאת בקשה חמישית להארכת מעצרו של אחד העצורים ורביעית של העצור השני. "מאז הארכת המעצר ביצענו פעולות חקירה ויש לנו פעולות חקירה נוספות, המשטרה מפעילה הרבה מאמצים בתיק הזה אבל אנחנו נתקלים בקשיים רבים", אמר.

עורך דינם של העצורים, רועי פוליטי, אמר בדיון שהם לא עצורים בגלל הביקור באופטיקה, "הם עצורים כדי לקשור אותם לתופעה במסגרתה אחד מבקר בחנות ומזהיר ואחר גורם נזק כמה ימים אחרי, אבל הם לא קשורים לאירוע הזה, יש ציבור גדול שדעתו לא נוחה מהפרסום של האופטיקה".

בסיום הדיון החליט שופט בית המשפט השלום בירושלים לשחרר את שני העצורים בתנאים מגבילים, אך המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע בגלל שהיא שוקלת להגיש ערר על ההחלטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר