"בחוץ תשכל חרב"

הגר"מ שטרנבוך: "אני והאדמו"ר נשתתף ותראו ישועות"

מאות אברכים ת"ח יעתירו בזאת חנוכה לאחר סדר של עמל מופלג בלימוד התורה, בתפילות נרגשות בהיכלי הכוללים של תורת חסד למען מעוכבי השידוך והמצפים לישועה בפרט בשל המצב המורכב בו אנו שרויים (חרדים).

הגר''מ שטרנבוך במעמד תפילת זאת חנוכה שע"י תורת חסד (צילום: באדיבות המצלם)

התרגשות רבה בקרב כלל הציבור לקראת מעמד התפילה המרטיט בליל זאת חנוכה, על-ידי רשת הכוללים "תורת חסד". בפרט השנה, בה עם ישראל זקוק יותר מכל לתפילה וישועה, כשבחוץ נושבות רוחות של מלחמה ואנו מתבשרים על אסונות רבים מדי יום.

מעמד התפילה המיוחד יתקיים לאחר שמאות אברכים ילמדו בערגה, בכוונה גדולה ובהתעוררות. האברכים האלה, שיושבים כל היום על לימודם והוגים בתורה, הם כאלה שיצטרפו ל'לילה של תורה' בזכות תומכי התורה ובזכותם בתי המדרש יתמלאו בלומדים וקול התורה יעלה מעלה מעלה. אותם תומכים הם אלו שיזכו בס''ד לראות ישועות ענקיות בעניינם למעלה מדרך הטבע.

אחרי הלימוד, בתענית דיבור ובהתעוררות גדולה, יתפללו האברכים, גדושים ומלאים בזכות התורה וישפכו שיח לפני בוחן ליבות, להביא בסייעתא דשמיא לישועה.

השם של חייב להיות שם- למסירת שמות וישועות- הקליקו כאן

באותו הזמן יתקיים מעמד מרטיט בהיכלו של מרן פוסק הדור הגר''מ שטרנבוך שליט''א שיצא מגדרו וכתב מכתב מיוחד לאלו הזקוקים לישועה להיות נזכרים בתפילה מיוחדת זו לתשועה גדולה בזאת השנה בס''ד לעורר רחמי שמים על כל שמות תומכי עמלי התורה ונושאי התפילות. בין היתר כתב: "היות ובזמנים אלו בחוץ תשכל חרב ובחדרים אימה, כולל תורת חסד מארגנים סדרי לימוד מיוחדים.... אף אני אשתתף בתפילה בזו ויתקבלו בעז"ה התפילות לרצון".

למעלה מעשור נערכים המעמדים נוראי ההוד הללו, על ידי רשת 'תורת חסד' וסיפורים רבים על מחזיקי התורה והתפילות, שנושעו, עוברים מדי שנה מפה לאוזן.

מעמדות התפילה המרטיטים מחברים שמיים וארץ עם תפילה שחודרת לעצמות, נכנסת אל הלב ויוצאת ממנו בסערה, עולה ומעלה את האדם השמימה, עם בקשתו, אל מתחת לכסא הכבוד.

תפילות אלו נערכות כמה פעמים בשנה, בימים שבהם שערי שמים נפתחים וצינורות השפע מתמלאים. המעמד כולל סדרים מיוחדים ללימוד ולתפילה על פי נוסח שערך מרן הגר"י אדלשטיין זצ"ל.

השם של חייב להיות שם- למסירת שמות וישועות- הקליקו כאן

מעמד התפילה שיחל כאמור בזאת חנוכה בחצות הלילה ייערך בהיכלי הכוללים, ע"י מאות תלמידי חכמים שסיימו 'שעות רצופות של תורה', בלא להיכנס לעסקי החולין, מעמדות שכולם תורה ותפילה. הם יישאו את תפילתם הזכה על הזקוקים לתשועה גדולה ויזכו לפתיחת שערי רחמים.

מי ששמו הוזכר במעמדות הקודמים של 'תורת חסד' יודע

ומעיד שזוכים לראות ישועות מעל הטבע

ברשת הכוללים תורת חסד מבקשים מהציבור להקדים ולמסור את השמות מוקדם ככל האפשר בכדי למנוע את הלחץ של הרגע האחרון בטלפון 1700-555-013.

השם של חייב להיות שם- למסירת שמות וישועות- הקליקו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר