סיפורי מופת רבים

"שבוע וחצי בלבד עברו ויצאנו מבור של כמה שנים"

ההילולא המסורתית של מוסדות 'כסא רחמים' מתקרבת ובינתיים זורמים למערכת סיפורי מופת רבים אודות אנשים שזכו לברכת מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז (חרדים)

האור בקצה המנהרה לא נראה באופק עד ש.... (צילום: כיכר השבת)

כל מי שזכה בעבר בברכה, יודע כי זו אינה "עוד ברכה" וכי מילותיו הקדושות זוכות להתממשות עם אלפי עדויות מרגשות ואותנטיות לחלוטין, מכל רחבי העולם.

"זה פשוט נס", מספר שי בהתרגשות (שמו המלא שמור במערכת) "לפני 5 שנים היינו במצב קשה עד אנוש בבית, הפרנסה הייתה חלשה ואנחנו ב"ה משפחה מרובת ילדים, היינו פשוט נואשים כל מה שניסינו להביא פרנסה הביתה זה פשוט לא צלח"

"ואז פתחנו עסק שהיה נראה שהוא הולך להרחיב את גבולנו, שמנו את כל יהבנו ואת הכסף המעט שהיה לנו בהשקעה בעסק הזה, בהתחלה העסק עבד ואפילו הרויח, אבל אז תוך רגע בלי שהבנו סיבה, ולמה זה קורה, פשוט הכל קרס, נשארנו בלי כלום ועוד עם חובות"

שנה שלימה התגלגלו בני הזוג יחד עם ילדיהם משכירות דירה לשכירות דירה קטנה יותר, עם גלגול של חובות מצד לצד ומנסיו לנסיון, אבל האור בקצה המנהרה לא נראה באופק.

"באופן אקראי לחלוטין אשתי שמעה על הברכה המיוחדת של הרב מאזוז שהבטיח כי השותפים בהילולא של כסא רחמים יזכו לכפל כפליים. מפה לשם היא החליטה לרכוש כרטיס. מעבר לברכה המיוחדת, קיבלנו כרטיס להגרלה עם מתנה מיוחדת"

המופת הפלאי התרחש שבוע וחצי לאחר מכן. "אני לא יכול לשכוח, ללא כל הקדמה יום אחד מצלצלים לאשתי ואומרים לה כי יש לה זיכוי בבנק ומצאו איזה חשבון אבוד של בן משפחה ופשוט הסכום כולו שלנו! היה היתה המומה היא התקשרה אלי, נאלמתי דום לא ידעתי מה להגיב, פשוט הלכנו לבנק כדי להיות בטוחים שזה נכון"

"מאותו רגע רק פרח ועלה מזלנו ומאז אנחנו קונים חבילת כרטיסים בלי היסוס"

הצטרפו גם אתם ותזכו לברכת הגר"מ מאזוז >>

הצטרפו גם אתם להילולא המסורתית של מוסדות כסא רחמים, בעקבות המצב ההילולא תתקיים בשידור חי, אך כמדי שנה ברכישת כרטיס מקבלים מתנה לבחירה, לא זו בלבד אלא מארז של ברכות בדרך לבית התורמים יחד עם קמיע מיוחד שנבחר על ידי הגר"מ מאזוז, ספר תהלים ייחודי, ונר להדלקה במעמד מיוחד שיתקיים בערב הייחודי.

ההילולא תתקיים ביום שלישי כ"א טבת 2/1 בשידור חי בכל ערוצי התקשורת בשעה 21:00

בהגרלה הגדולה שתתקיים בסיום הערב הזוכה המאושר יגרוף לכיסו רבע מיליון ש"ח.

הגרלות נוספות יתקיימו על השתתפות משפחתית ב"שבת נגידים" בראשות ראש הישיבה וצדיקי הדור הספרדיים (ברכישת 2 כרטיסים ומעלה) וכן על עוד מספר רב של הפתעות ופרסים יוצאי דופן.

הצטרפו גם אתם והיו שותפים במפעל של ישיבת כסא רחמים ותזכו בברכתו של ראש הישיבה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר