כבוד למגזר • בין שבעת העובדים של "קווים"

4 נהגי קווים חרדים ממודיעין עילית זכו לאות הצטיינות

המנכ"ל אמיר אסרף: "אתם מהווים דוגמה לציבור, נהגים כאלו חשוב שיהיו למען הציבור" • גב' כנרת סמדר סמנכ"לית משאבי אנוש: "בכל פעם מחדש, אני מתרגשת לראות נהגים מצטיינים שעומדים ביעדים, מפרנסים בכבוד ונותנים שרות טוב" (תחבורה)

בחברת קווים מועסקים נהגים רבים המשתייכים לקהילה החרדית ומתפרנסים בכבוד (צילום: יח"צ)

בטקס מרשים קיבלו 7 עובדי חברת "קווים" תעודת מצטיין לאחר שנבחרו כמצטייני החודש. בין שבעת העובדים המצטיינים, ארבעה נהגים חרדים תושבי העיר מודיעין עילית.

המצטיינים נבחרים מידי חודש על בסיס פרמטרים מקצועיים המוכיחים את הצטיינותם במתן השירות. בין היתר נבחרים העובדים עליהם לא התקבלו תלונות במוקד חברת קווים בכוכבית 2060, צל"שים המתקבלים מהנוסעים מקדמים אף הם את הנהגים ביעד ההצטיינות, וכך גם דיוק בזמנים, שירות אדיב והגדלת ראש במתן השירות לנוסעים.

בטקס חלוקת תעודות ההצטיינות השתתפו מנכ"ל חברת קווים אמיר אסרף, שי אברהם מנהל האשכול, גב' כנרת סמדר סמנכ"לית משאבי אנוש וסגן מנהל סניף מודיעין עילית בן ציון גלינסקי.

המנכ"ל אמיר אסרף אמר לציבור העובדים והמצטיינים: "אני שמח לפגוש אתכם. אתם מהווים דוגמה לציבור נהגים מצטיין. נהגים כאלו חשוב שיהיו למען הציבור".

גב' כנרת סמדר סמנכ"לית משאבי אנוש הוסיפה ואמרה לעובדים: "בכל פעם מחדש, אני מתרגשת לראות נהגים מצטיינים שעומדים ביעדים, מפרנסים בכבוד ונותנים שרות טוב״.

בחברת קווים מועסקים נהגים רבים המשתייכים לקהילה החרדית ומתפרנסים בכבוד לצד תחושת השליחות, והרבנים מברכים על הפעילות. כך לדוגמה היה כאשר ביקרה קבוצת נהגי ׳קווים׳ חרדיים תושבי מודיעין עילית במעונו של הגאון רבי ישראל שמעון זיכרמן, רבה של שכונת אחוזת ברכפלד ששיבח את החברה על המהלך החשוב.

"אי אפשר בכלל להסביר, כי זר לא יבין זאת, אבל אתם, הנהגים החרדיים תושבי העיר, שיש לכם ילדים כאן במוסדות, מבינים עד כמה זה חשוב שאנשים כמותכם, שמנהלים אורח חיים חרדי, נרתמים לעזור לקהילה, בהסעת תושבי העיר". אמר הגר"י זיכרמן והוסיף "זהו תפקיד מלא רצינות ואחריות: אנחנו, ההורים, מפקידים בידיכם את האוצרות היקרים ביותר שלנו, תנהגו בזהירות הנדרשת, בכל המובנים, ואין בלבי ספק, שאין כמו אנשים שחיים את חיי הקהילה ומגיעים מתוכנו, שיכולים למנף את השירות הזה לציבור באופן הנכון, הטוב והמסור ביותר".

חברת 'קווים' מסיעה מידי שנה מעל ל 90 מליון נוסעים בכ-4 מליון נסיעות מידי שנה. החברה מונה כ-2,500 עובדים ומפעילה צי המונה כ- 1,400 אוטובוסים, מידיבוסים ומיניבוסים, עירוניים ובינעירוניים בדגמים חדישים, בשלוש אשכולות פעילות: חדרה-נתניה, חשמונאים, ביתר עילית ועמק האלה.

'קווים' חרטה על דגלה להיות קשובה לרחשי ליבו של הציבור, לצרכיו הייחודיים ופועלת באופן מתמיד לשיפור התחבורה הציבורית והתאמתה לצרכי הנוסעים.

בואו גם אתם לקחת חלק משמעותי בחיי הקהילה ולהשתלב כנהג בחברת קווים במודיעין עילית, עם פרנסה מכובדת ותנאים מעולים.

לפרטים והגשת מועמדות >>>

או התקשרו 050-4044041 / 2060*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר