האדמו"ר החליט: חתונה - רק בעיר חרדית

הוראה חדשה של האדמו"ר מרחמסטריווקא, צפוייה לטרוף את הקלפים באשר לעריכת חתונות בהאנגר הענק "עטרת מלוכה" שבפתח תקווה, שהוסב במיוחד לשם עריכת חתונות גדולות, בעיקר בקרב החסידויות השונות. "פתח תקווה היא לא עיר בשביל לערוך בה חתונות בחודשי הקיץ", הורה האדמו"ר

חיים שקדי | כיכר השבת |

הוראה חדשה של האדמו"ר מרחמסטריווקא, צפוייה לטרוף את הקלפים באשר לעריכת חתונות בהאנגר הענק "עטרת מלוכה" שבפתח-תקווה, שהוסב במיוחד לשם עריכת חתונות גדולות, בעיקר בקרב החסידויות השונות.

לפני מספר חודשים, השיא האדמו"ר מרחמסטריווקא את בתו בהאנגר "עטרת מלוכה" בפתח תקווה. אלפי חסידים השתתפו בחתונה, שהסתיימה בשעה 8:00 בבוקר, בעוד מסביב, באזור התעשייה, מגיעים האנשים לעבודה היומית שלהם.

במקביל, אירס האדמו"ר את בתו השנייה עם נכדו של האדמו"ר מלעלוב זצ"ל, בנו של הרב נחמן בידרמן, וההכנות לקראת החתונה השנייה שצפויה להתקיים לאחר תשעה באב, החלו.

בוועדה המכינה מטעם החסידות שעמלה על ארגון החתונה, חשבו לשחזר את ההצלחה ולקיים גם את החתונה הזו בהאנגר הענק בפתח תקווה.

אלא שאז הגיעה ההוראה המפתיעה מהאדמו"ר וטרפה את הקלפים.

"פתח-תקווה היא לא עיר בשביל לערוך בה חתונות בחודשי הקיץ", הורה האדמו"ר לחברי הוועדה והסביר כי מאחר והציבור בפתח-תקווה הולך בלבוש פרוץ, יש חשש גדול כי החסידים שיגיעו להשתתף בחתונה עלולים חלילה להיכשל בדרך במראות אסורות.

חברי הוועדה קיבלו את ההוראה, ופנו לחפש מקום חלופי. כשהציעו בפני האדמו"ר את קיום החתונה ב´גני התערוכה´ בתל אביב, נענו בשלילה, מאותה הסיבה של חשש ממראות אסורות.

האדמו"ר הוסיף ואמר כי רצונו הוא, שלכל הפחות, החתונה הזו שנערכת בשיאו של הקיץ, תתקיים בעיר חרדית לגמרי, אשר שמורה ממראות אסורים.

הוועדה קיבלה את ההוראה, והחלה לפעול על-פיה. כפי המסתמן כעת, יוקם אוהל ענק באחד המגרשים בפתוחים בעיר ביתר עילית, ושם תתקיים החתונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר