המאבק בירושלים מחריף: חילונים "חטפו" חרדי

סרטון שהועלה ל'יו-טיוב', מציג חטיפה מדומה של בחור חרדי, כאשר שני צעירים חילונים, עומדים משני צידיו של פח אשפה גדול ובתוכו דמות המחופשת לחרדי. בסרטון, דורשים השניים "לשחרר" את רחוב הנביאים בירושלים. הסרטון צולם במהלך הפגנה של חילונים נגד המפגינים החרדים (בארץ)

חיים שקדי | כיכר השבת |

בשבת האחרונה, יצאו מאות מבני 'העדה החרדית' בראשות האדמו"ר מתולדות אהרון להפגנת מחאה נגד חילולי השבת בעיר ירושלים, כשהם מציינים מאה שבתות של הפגנות.

במקביל, תושביה החילוניים של העיר ירושלים, פתחו במאבק נגדי, חלקם מנסים להתעמת עם המפגינים החרדים וליצור פרובקציות, ואחרים, פותחים בקמפיין מקורי ומבטיחים להיאבק על רחוב הנביאים בו נערכת מדי שבת ההפגנה.

סרטון שהועלה ל'יו-טיוב', מציג חטיפה מדומה של בחור חרדי, כאשר שני צעירים חילונים, עומדים משני צידיו של פח אשפה גדול ובתוכו דמות המחופשת לחרדי. בסרטון, דורשים השניים "לשחרר" את רחוב הנביאים.

"כאן אנחנו מחזיקים שבוי מההפגנה שהתחוללה ברחוב הנביאים-פינת שטראוס. אנו קוראים לאדמו"ר של העדה החרדית: שחרר את רחוב הנביאים".

במידה והרחוב לא ישוחרר מאיימים הצעירים להקים במקום "חוף ים" ולהגביר את הפריצות. "אנחנו לא נחזיר את השבוי, אז כדאי מהר לשחרר את רחוב הנביאים, מהר מאוד", הם מבהירים לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר