הרב מרדכי בלוי: "דוגמנית חרדית? בקושי דתיה"

יו"ר משמרת הקודש והחינוך תוקף את ב' שיף: "לא רק שהיא לא חרדית, ספק אם היא דתית". הרב מרדכי בלוי מסמן את המאבק הבא שלו. בשיחה ל"כיכר השבת" אומר הרב בלוי: "הציבור החרדי גדל מאוד בשנים האחרונות ויש לו שוליים רחבים, צריך לדעת שיש חרדים ויש זן חדש שנקרא חרדונים שאינו כפוף להלכה ולדעת התורה הקדושה ומרשה לעצמו לעגל פינות"

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב מרדכי בלוי (דובי קורן)

את הרב מוטקה בלוי אין צורך להציג. מדובר בעסקן ציבורי ובמחנך דגול, שמלבד דאגתו לחינוך ילדי ישראל הוא עומד בפרץ בכדי לשמור על החומות והגדרות של הציבור החרדי - בכובעו הנוסף כיו"ר משמרת הקודש והחינוך.

על הרבה תופעות "פסולות" זעם וזעק הרב בלוי בשנים האחרונות, החל מהופעות הזמר החסידי להם התנגד בתוקף, עבור דרך ההקפדה על נופש כשר, וכלה במאבק בתקשורת בלתי ראויה וכשרה.

מאבקו הבא של הרב בלוי, כך הוא נראה, הוא בתופעה חדשה: "דוגמניות חרדיות".

בשיחה ל"כיכר השבת" אומר הרב בלוי: "הציבור החרדי גדל מאוד בשנים האחרונות ויש לו שוליים רחבים, צריך לדעת שיש חרדים ויש זן חדש שנקרא חרדונים שאינו כפוף להלכה ולדעת התורה הקדושה ומרשה לעצמו לעגל פינות.

"בנושא הספיציפי עליו אנו מדברים צריך לזכור שכבר אמר דוד המלך "כל כבודה בת מלך פנימה". המעלה העיקרית של אישה חרדית היא צניעות.

"עלינו לדעת ולהבהיר לעצינו ולתקשורת החילונית כי כל מי שלא עומד בכללי ההלכה של צניעות לא קשור ליהדות החרדית האותנטית.

"ספק אם היא דתית"

הרב בלוי מוסיף ותוקף: "כל נושא הדוגמנות באשה הוא נוגד את ההלכה והמוסר היהודי באופן נחרץ וברור

"אשה שמעיזה לומר במדיה החילונית שלא מפריע לה שתמונתה תתנוסס בחוצות - לא רק שהיא לא חרדית, ספק אם היא דתית".

בשם הרבנים, להם הוא כפוף, אומר הרב בלוי: "הרבנים מוקיעים ורואים בחומרה את הנסיון הנואל להציג שיש כביכול "דוגמנית חרדית". זה "תרתי דסתרי" - אלו שני הפכים".

עוד מוסיף הרב בלוי: "העיתונות החילונית נפלה פה בפח, ואין זו הפעם ראשונה שזה קורה לה. אותו דבר גם לגבי 'החרדים להשכרה' שהולכים להשתתף בכל מיני תוכניות בהם הם מוצגים כחרדים. המדיה החילונית צריכה להבין כי לא מדובר בחרדים שמייצגים אותנו הציבור החרדי".

לסיום מביע הרב בלוי תקווה שרבני ומחנכי החוג ממנו באה, "האשה המוזרה הזאת", כפי שהוא מכנה אותה, "יוקיעו בפומבי את התופעה הפסולה הזאת, ברור לי שהם בוודאי לא מסכימים עם העניין החמור הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר