מיכאל גולן חושף: כך נחדור לשוק הסלולר החרדי

כפי שנחשף ב'כיכר השבת', מיכאל גולן, בעלים ומנכ"ל גולן טלקום, השתתף בסוף השבוע שעבר במפגש עם עשרות חרדים בירושלים במסגרת 'ליל שישי אקטואלי', בו חשף את תוכניותיו לכניסה אל תוך שוק הסלולר במגזר החרדי: "אנחנו רוצים לתת לחנויות שפועלות בשכונות ובערים החרדיות את האפשרות להשתמש באתר שלנו בשביל לערוך את תהליך ההרשמה"

ישראל אהרן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הוידאו)

פי שנחשף ב'כיכר השבת', מיכאל גולן, בעלים ומנכ"ל גולן טלקום, השתתף בסוף השבוע שעבר במפגש עם עשרות חרדים בירושלים במסגרת 'ליל שישי אקטואלי', בו חשף את תוכניותיו לכניסה אל תוך שוק הסלולר במגזר החרדי.

במהלך המפגש סיפר גולן כי בכוונתו להתחיל לשווק את כרטיסי הסים במגזר דרך חנויות הממוקמות באיזורים חרדיים, זאת בניגוד למדיניות הקבועה שלו הכוללת מכירת כרטיסי סים אך ורק דרך אתר האינטרנט של החברה.

"אנחנו רוצים לתת לחנויות שפועלות בשכונות ובערים החרדיות את האפשרות להשתמש באתר שלנו בשביל לערוך את תהליך ההרשמה. אנחנו לא משנים את המודל, אנחנו נותנים לחנויות את האפשרויות לעזור לקהל החרדי להצטרף אלינו דרך האתר שלנו" הסביר גולן במפגש.

במפגש, שנערך בחסות 'ידידות טורונטו', נשאל גם גולן כמה ועדת הרבנים לענייני תקשורת, עמה הוא נמצא במשא ומתן על מתן הכשר לכרטיסי סים של גולן טלקום, מבקשת עבור ההכשר.

גולן השיב כי אין לו כסף להכשר וכי עד עתה נציגי ועדת הרבנים לא שוחחו עמו על תשלום. גולן סיפר גם כי מסלול הדומה למסלולים הכשרים הקיימים כיום, כבר ישנו בגולן טלקום, מסלול זה מכונה "שומרי מסורת" ובמסגרתו המשתמש חסום לסמסים ולשירותי תוכן.

לצפייה בקטעי הוידאו

{{{http://www.youtube.com/watch?v=kihNGEiQu6Y&feature=plcp}}}

 {{{http://www.youtube.com/watch?v=1FL3Aoxj3hw&feature=plcp}}}

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר